SM

11. Data: 2003-07-04 12:47:16

Temat: Re[2]: SM
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 4 lipca 2003 o 12:31:01 Można było na grupie przeczytać :

PK> Nie znajduję tej listy, Może jakieś dokładniejsze namiary?

PK> Pozdrawiam

PK> Na idn znajdz "Sami Sobie" a dalej sobie poradzisz....
PK> Jest tez druga lista "Delfin" (byl rozlam) taka bardziej
PK> "religijna" zbierajaca ludzi podatnych na wiare we wszystkie
PK> metody "paramedyczne"

PK> Pawel

Witaj szanowny(a) Pawele

Może się czepiam niech tam ale nie Sami Sobie a SamiSobie a adres strony
to www.samisobie.clan.pl "SamiSobie" nie od tak sobie ta strona to cała
filozofia :) Andrzej no i awansowałeś na filozofa :)... zresztą zawsze a
przynajmniej od czasu jak Cie znam tak było

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

12. Data: 2003-07-04 13:52:27

Temat: Re: Re[2]: SM
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

Witaj szanowny(a) Pawele

[...]

--------------------------
Tfu oszybka....mialo byc "Slabo mocni"....
Tam jest tez sporo informacji o sm i linki do
innych stron o tej tematyce....

Pawel

13. Data: 2003-07-14 13:53:53

Temat: Re: SM
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest tez druga lista "Delfin" (byl rozlam) taka bardziej
> "religijna" zbierajaca ludzi podatnych na wiare we wszystkie

bliżej?
dzięki
kasia

14. Data: 2003-07-14 16:33:04

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest tez druga lista "Delfin" (byl rozlam) taka bardziej
> "religijna" zbierajaca ludzi podatnych na wiare we wszystkie

Juz pisalem....pomylilem sie...
Trza znalezc "Slabo mocnych" lub strony PTSR

pawel

likwidacja miejsca pracy dla ON
Awantura w sprawie żywnosci genetycznie modyfikowanej (GMO)
Wizy i problemy imigracyjne w UE
Jeszcze o wizach do USA
Książki z dużą czcionką