SMIERDZE - jak przestac?

1. Data: 2010-12-13 19:24:23

Temat: SMIERDZE - jak przestac?
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmierdzę.
Wpierdoliłem główkę czosnku.
I będę jutro śmierdział, zionął smrodem koncertowo - a nie mogę, ważne
spotkanie.

Co teraz zrobić?

Do grupy medycyna:
jak sprowokować wymioty i czy to coś da godzinę po zjedzeniu posiłku z
główką czosnku?

Do grupy kuchnia:
Co zjeść teraz lub jutro w ciągu dnia, żeby nie było czuć odoru czosnku, ale
też żeby czymś nowym bardziej nie wonieć?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

2. Data: 2010-12-13 19:57:34

Temat: Re: SMIERDZE - jak przestac?
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-13 20:24, Czesuaw P. pisze:
> [...]
> Co zjeść teraz lub jutro w ciągu dnia, żeby nie było czuć odoru czosnku,
> ale też żeby czymś nowym bardziej nie wonieć?

posmaruj sie sztolcem i wypij ciepły psi szmalec
potem wykurwiaj

--
Tusek - rządamy pracy, chleba, wódki i taniej prostytutki

3. Data: 2010-12-14 13:21:18

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Śmierdzę.
> Wpierdoliłem główkę czosnku.
> I będę jutro śmierdział, zionął smrodem koncertowo - a nie mogę, ważne
> spotkanie.
>
> Co teraz zrobić?

Trzymaj się blisko kogoś bardziej śmierdzącego. Napij się wódy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2010-12-14 14:15:48

Od: "Potfur" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wez pojemnik plazdikowy, taki jak na kota
i umiesc na nim etykiete "UWAGA SKUNKS"
I spoko mozesz z nim wszedzie latac ;-)

Potfur

5. Data: 2010-12-17 07:42:04

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co zjeść teraz lub jutro w ciągu dnia, żeby nie było czuć odoru czosnku,
> ale też żeby czymś nowym bardziej nie wonieć?

Żuć goździka, jak nie ma goździka, to żuć natkę pietruszki, efekt niemal
natychmiastowy. Lubię czosnek, często go jadam i metodę stosuję dość często
z powodzeniem.

6. Data: 2010-12-17 10:39:21

Od: Juhas <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 08:42, gosmo pisze:

> Żuć goździka, jak nie ma goździka, to żuć natkę pietruszki, efekt niemal
> natychmiastowy. Lubię czosnek, często go jadam i metodę stosuję dość
> często z powodzeniem.

Jaasne. ;)
I ta natka pietruszki i goździk cudownie eliminuje woń czosnku ze skóry
całego ciała? Nie ma szans na to.
Następnego dnia człowiek śmierdzi czosnkiem nie przez usta, ale z powodu
zapachu w parującym pocie z całej powierzchni skóry.
Nie ma ŻADNEGO sposobu na wyeliminowanie tego zapachu, tylko można
czekać aż się zmetabolizuje i wydali naturalnie.
Można próbowac przykryć ten zapach częstymi prysznicami i innym
intensywnym zapachem, np dezodorantu, perfum, ale skuteczność wątpliwa.

-
Highlander

7. Data: 2010-12-17 12:56:30

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juhas" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Można próbowac przykryć ten zapach częstymi prysznicami i innym
> intensywnym zapachem, np dezodorantu, perfum, ale skuteczność wątpliwa.

Ileś ty tego czosnku zeżarł???

Dla ilości którą da się spożyć bezboleśnie wystarczy to o czym piszę, jeśli
twierdzisz inaczej... no cóż, widać sprawdzałeś i wiesz lepiej ;)
Nie pomoże w 100%, ale ograniczny ZNACZNIE nieprzyjemny zapach. Jeśli chodzi
o zapach całego ciała, to niestety... ale tutaj to tylko mydło, czasem warto
i tak drastyczne metody zastosować.

8. Data: 2010-12-17 14:04:22

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosmo napisał:
> [...]
>
> Żuć goździka, jak nie ma goździka, to żuć natkę pietruszki, efekt niemal
> natychmiastowy. Lubię czosnek, często go jadam i metodę stosuję dość

Natka to nie tylko na czosnek ale i na póżniejsze powroty z pracy żeby
wałkiem nie dostać. Zapach gorzały też dosyć skutecznie zabija (no,
chyba że się komuś przetrawiona przedwczorajsza odbija albo przez skórę
paruje zagrożenie pożarowe stwarzając).

--
Darek

odczulanie z brzozy