SNIADANIE

11. Data: 2007-11-04 19:03:40

Temat: Re: OT -> Re: SNIADANIE
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> Magdaleno! W tym wątku już trzy osoby piszą o innych LUDZIACH: gówno.
> Czy zawsze musi się odpłacać złem za zło?
> Czy nienawiść zawsze musi rodzić to samo?

Na "psychologii" pokazałaś, czym Ty odpłacasz bezinteresownie. Weź się
już przymknij lepiej - nawiedzona jesteś, czy co?

--
XL wiosenna

12. Data: 2007-11-04 19:08:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Na "psychologii" pokazałaś, czym Ty odpłacasz bezinteresownie. Weź się już
> przymknij lepiej - nawiedzona jesteś, czy co?

He..he, daj sobie spokój. Myślę, że ta kobiecina w ten sposób chce ukryć
swoją parszywą naturę i KOMPLEKS NIŻSZOŚCI...

13. Data: 2007-11-04 19:20:08

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na "psychologii" pokazałaś, czym Ty odpłacasz bezinteresownie.

Na jakiej psychologii? Nie wchodzę na tamtą, zapewne mówisz o wątku na
pl.rec.góry, przywleczonym z "psychologii" gdzie zaczęliście trollować,
a ty wypisywałaś szczególne bzdury? Tam, na pl.rec.gory zresztą tez nie
odzywałam się do ciebie, a do Andrzeja (any), gwoli ścisłości.

>Weź się
> już przymknij lepiej - nawiedzona jesteś, czy co?

Nie twoja sprawa, jaka jestem, ani to temat dla grupy.
Co do "przymknięcia się", to też jak wyżej.
Gratuluję wyszukanych argumentów podawanych z wysoką klasą.

EOT.
--
BBjk

14. Data: 2007-11-04 19:34:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> [...]
> a ty wypisywałaś szczególne bzdury? Tam, na pl.rec.gory zresztą tez nie
> odzywałam się do ciebie, a do Andrzeja (any), gwoli ścisłości.

I zapewne też nie o mnie, prawda?
Wyszukanie :-)

> Nie twoja sprawa, jaka jestem, ani to temat dla grupy.
> Co do "przymknięcia się", to też jak wyżej.
> Gratuluję wyszukanych argumentów podawanych z wysoką klasą.

Inne nie trafiają pod strzechy.

--
XL wiosenna

15. Data: 2007-11-04 21:32:05

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Magdaleno! W tym wątku już trzy osoby piszą o innych LUDZIACH: gówno.
> Czy zawsze musi się odpłacać złem za zło?
> Czy nienawiść zawsze musi rodzić to samo?

A ja sobie tylko skrobiąc na boku pragnę zauważyć, że na miano człowieka to
sobie trzeba zasłużyć, no... chyba że ktoś jest zaprzedanym personalistą i
każde coś co przypomina człowieka człowiekiem nazwie... widzisz... to nie
żadne zło... ot... prosta klasyfikacja...

Pzdr
Paweł

PS Ale rzadko używane g* robi wrażenie, potem już tylko świadczy o
niedoborze słownictwa...

16. Data: 2007-11-04 21:35:00

Temat: Re: SNIADANIE
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Magdalena Bassett <i...@b...com> wrote:

> [...]
> Grupa jest mila bez tych osob, i nawet da sie ja czytac, gdy to "gowno" jest

Czy wysadzę w kosmos mózgi wszystkich jak przekażę taką informację: nie musisz
wszystkich filtrować, da się filtrować "po referencjach" czyli filtrujesz
wszystkie odpowiedzi na post określonego osobnika. :) Czyli zasadniczo to czego
oczekujesz tylko bez ręcznego ustawiania filtru PO fakcie. ;)

--
+ ' .-. .
, * ) )

17. Data: 2007-11-04 21:48:31

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> A ja sobie tylko skrobiąc na boku pragnę zauważyć, że na miano człowieka
> to sobie trzeba zasłużyć,

"Człowiek to brzmi dumnie"?

>no... chyba że ktoś jest zaprzedanym
> personalistą i każde coś co przypomina człowieka człowiekiem nazwie...
> widzisz... to nie żadne zło... ot... prosta klasyfikacja...

To ja tak nie klasyfikuję.
Ludź, to ludź.
Inna rzecz, że wciąż na nowo zadziwia mnie częste w Usenecie zjawisko,
kiedy nie potrafi się dyskutować z argumentami, tylko MUSI sprowadzać
temat na osobę, która argumenty przedstawia i analizować jej domniemaną
osobowość i wyobrażony charakter. Przymus jakiś? Projekcje jakieś?
Bardziej śmieszne, czy bardziej dziwne?
--
BBjk

18. Data: 2007-11-04 22:11:17

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze:
> "Jerzy Nowak" <0...@m...pl>

> A mnie dziwi, ze nadal sa ludzie co to gowno wyciagaja z KF´a
> i niestety
>
> PLONK

Dam ci dobrą radę, nie czytaj tzn. czytaj co napisałem i nie pisz z toalety.
pozdr. Jerzy
--
10 lat na grupach i jeszcze nikogo nie splonkowałem.

19. Data: 2007-11-05 02:12:39

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Domowy chleb ze smalcem i skwarkami oraz opieńki kiszone 0,5 litra /głowę

Wpierdalasz jak chlop z pgru
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

20. Data: 2007-11-05 02:53:29

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

> [...]
> wszystkie odpowiedzi na post określonego osobnika. :) Czyli zasadniczo to czego
> oczekujesz tylko bez ręcznego ustawiania filtru PO fakcie. ;)

No oczywiscie, nie chce mi sie pisac szczegolowo, jak odfiltorwuje, mam
ustawione wlasnie tak, jak mowisz.

MB

Eksperyment mój dzisiejszy
Jaki ekspres do kawy wybrac?