SPECYFIK NA POCENIE SIE

1. Data: 2005-03-29 15:25:02

Temat: SPECYFIK NA POCENIE SIE
Od: "Stefan" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
sytuacja jest nastepujaca - kiedys sie pocilem bardzo ale byla to bezwonna
woda. ktos mi polecil uzycie etiaxilu - pomoglo - dosc dlugo bylo
wysmienicie nawet przy wiekszym wysilku sie ze mnie nie lalo.. teraz
niestety problem wrocil i to nieco gorszy a mianowicie poce sie i przy tym
pot ten jest strasznie niemilo pachnacy - ponowna aplikacja etiaxilu pomaga
na kilka dni potem znowu to samo..
pytanie czy mozna uzyc cos innego zeby tego problemu sie pozbyc?

2. Data: 2005-03-29 15:29:08

Temat: Re: SPECYFIK NA POCENIE SIE
Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz mi napisac co to za specyfik ten etiaxil :) i ile kosztuje :)

Z gory dzieki

3. Data: 2005-03-29 15:31:00

Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i nie dziwi mnie że problem stłumiony powrócił jeszcze gorszy. Naturalnych
wyzielin z organizmu nie należy tłumić.

4. Data: 2005-03-29 17:57:56

Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mozesz mi napisac co to za specyfik ten etiaxil :) i ile kosztuje :)
>
> Z gory dzieki
>
> pozdrawiam

ten etiaxil to taki antyperspirant z aluminium w składzie, jakieś pół roku
temu kosztował u mnie 45zl
pozdrawiam, asiek :)

5. Data: 2005-03-29 18:39:55

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomaga na kilka dni potem znowu to samo..
> pytanie czy mozna uzyc cos innego zeby tego problemu sie pozbyc?

gol sie pod pachami i uzywaj antyperspirant,

P.

6. Data: 2005-03-29 18:40:34

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnialem sygnaturki:

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

:-))

7. Data: 2005-03-29 20:16:23

Od: "Stefan" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ten etiaxil to taki antyperspirant z aluminium w składzie, jakieś pół
> roku temu kosztował u mnie 45zl
> pozdrawiam, asiek :)

jest oddzielnie do stop i do rak, pach..kosztuje okolo tyle co napisal
kolega wyzej.
w aptekach. przed uzyciem przeczytaj ulotke lub skonsultuj sie z ..... ;)

8. Data: 2005-03-30 08:32:56

Od: "N." <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,
Jak dla mnie etiaxil był za mocny - czułam jakby mi wyżerał skórę i szybko
biegłam do łazienki żeby go zmyć :-)
Polecam Dezodorant w kulce AMWAY (BODY SERIES - zawiera wyciąg Lichen Plus).

Pozdrawiam
N.

9. Data: 2005-04-30 00:40:25

Od: "Vister" <vister@WyCiNkA_AtNySpAmOwA.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <5...@g...pl> napisał w wiadomości
> i nie dziwi mnie że problem stłumiony powrócił jeszcze gorszy. Naturalnych
> wyzielin z organizmu nie należy tłumić.

Bo są naturalne? A jeśli są nadmierne?
Vis

Spirometria wyniki
Blizna pooperacyjna
Gdzie w Polsce...
I-wsza tabletka antykonc. w drugim dniu okresu
hospicja w warszawie