SUPER- Chinska po angielsku

1. Data: 2004-02-16 13:19:51

Temat: SUPER- Chinska po angielsku
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny znalazlam chinska stronke ktora mozna czytac po angielsku

http://219.238.233.76/english/index.asp

tylko moj angielski jest slaby:( ale moze ktos sie zainteresuje i zobaczy
czy to warto????

Myszka07 ( Świetochłowice )
e...@p...onet.pl
GG 5129666

1. Data: 2004-02-16 15:03:11

Temat: Re: SUPER- Chinska po angielsku
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka07" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny znalazlam chinska stronke ktora mozna czytac po angielsku
> http://219.238.233.76/english/index.asp

Ooooo, czyżby to nasza Jandulka była tam adminką???
--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-02-16 15:26:02

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Myszka07" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ooooo, czyżby to nasza Jandulka była tam adminką???

A nie, to tu te różowe króliczki oznaczają zarejestrowanych użytkowników
on-line, a nie adminki jak na meila...

1. Data: 2004-02-16 15:52:45

Od: "violka" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak się tam zarejestrować bo chodzę i nic :((
Pomóżcie.

violka

GG6117045

1. Data: 2004-02-16 16:25:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Feb 2004 14:19:51 +0100, Myszka07 <e...@p...onet.pl> wrote:
: Dziewczyny znalazlam chinska stronke ktora mozna czytac po angielsku
:
:
: http://219.238.233.76/english/index.asp
:
: tylko moj angielski jest slaby:( ale moze ktos sie zainteresuje i zobaczy
: czy to warto????

na oko warto (wlasnie ogladam przesliczne koty), ale do sciagniecia
czegokolwiek trzeba wirtualnych pieniazkow. a na wejscie nie daja nic :(

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-02-16 16:36:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Feb 2004 16:52:45 +0100, violka <t...@N...op.pl> wrote:
[...]

wpisujesz w okienka login i haslo, potem klikasz nizej w znaczki po
prawej i dostajesz formularz rejestracji.

kasica

1. Data: 2004-02-16 17:34:11

Od: "violka" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> : Pomóżcie.
>
> wpisujesz w okienka login i haslo, potem klikasz nizej w znaczki po
> prawej i dostajesz formularz rejestracji.

No tak tylko mi wyskakuje strona nie do przeczytania w żadnym języku i nie
ma tam nic do napisania już sama nie wiem co robić.
Help

violka

1. Data: 2004-02-16 17:47:23

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesunąć ekran w prawo.

1. Data: 2004-02-16 18:18:12

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

violka:

> No tak tylko mi wyskakuje strona nie do przeczytania w żadnym języku i nie
> ma tam nic do napisania już sama nie wiem co robić.
> Help

U mnie to, co wyskakuje, jest rozwleczone bardzo szeroko, więc trzeba sobie
trochę w poziomie przewinąć i nadusić na przycisk pod tym wszystkim.
Pojawia się formularz rejestracji, do którego wpisujesz kolejno
(z gwiazdkami pola obowiązkowe):

nick*
hasło*
hasło jeszcze raz*
e-mail*
adres www
pytanie pomocnicze do odzyskiwania hasła*
odpowiedź na to pytanie*

imię*
płeć*
datę urodzenia
nr ICQ
kraj
adres

i klikasz w "Register".

Potem już możesz się normalnie zalogować. Ja właśnie ściągam coś na próbę
z działu "free download" i wygląda na to, że działa :)

Aha - odnośnie ściągania - jeśli już klikniesz na wybrany obrazek,
to do ściagania służy ten przycisk pod obrazkiem z lewej strony.

Powodzenia,

Evva

1. Data: 2004-02-16 18:24:39

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "violka" <t...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> No tak tylko mi wyskakuje strona nie do przeczytania w żadnym języku i nie
> ma tam nic do napisania już sama nie wiem co robić.

Powinnaś mieć po prawej jakiś klawisz, wciśnij go. Przeniesie Cię na stronę
rejestracji. Tam musisz wpisać (po kolei) swój login, później hasło,
powtórzenie hasła, swój e-mail, swoją stronę (opcjonalnie - jeśli masz i
chcesz), dalej zapytanie do hasła i odpowiedź na to pytanie. Dalej jest
Twoje imię i płeć (oba opcjonalnie), Twoja data urodzenia (obowiązkowe !),
nr ICQ, kraj z którego pochodzisz i adres (wszystkie 3 opcjonalnie). Później
klikasz na dolny przycisk i jesteś zarejestrowana.
Pozwodzenia :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)