SZALENSTWO

21. Data: 2006-04-12 11:02:28

Temat: Re: SZALENSTWO
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Najgorzej, ?e na grupie ogrody ON te?. S?dz?, ?e Elwis i Expert ?yj?
>wiecznie :(
>
>Pozdrawiam smacznie
>Gsue

No to winie wiosne za to!!! Precz z wiosna!!!

Pierz

p.s. Elvis i Expert sa nie do zdarcia, to na pewno

K.T. - starannie opakowana

22. Data: 2006-04-12 11:23:12

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> W jakim stanie? Nowy Stas lub Danusia???

Staś już wymyślił imiona: Adaś albo Julka ;)

> Ja nie Basia - ale ciekawska - jaki konkurs?

Widywałam Cię na grupie ksiażkowej, ale sporadycznie, więc nie wiem, czy
się kiedyś natknęłaś na konkurs... Chodzi o rozpoznawanie cytatów.

(i dziwke trzeba do odlicy...)

Krysiu, kombinuję, ale nie mam pojęcia o jaką dziwkę chodzi :)

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

23. Data: 2006-04-12 11:24:09

Od: "BasiaBjk " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Ciekawe, czy Panie w pojazdach komunikacji zbiorowej także się rozpychają?
> Bo widziałem jak Warsiawianka rozmyślnie popychała kobietę ubraną po
wiejsku
> i nikt prócz mnie nie ujął się za nią.

Wzruszające.

Z tej analogii wynika, że we wzmiankowanych środkach komunikacji wygłaszasz
donośnym głosem swoje, hm,utwory, ku rozrywce i zabawie pasażerów? No, cóż,
zdarza się i tak. Niemniej jednak przytłoczeni nadmiarem wrażeń pasażerowie
mają prawo zaprotestować przeciwko takim niespodziewanym rozrywkom.
--
pa, BBjk

24. Data: 2006-04-12 11:30:30

Od: gavron <"gavron1[wytnij]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
[ciach]

Wypad baranie na pl.soc.polityka !!!

25. Data: 2006-04-12 11:31:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BasiaBjk " <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> pasażerowie
> mają prawo zaprotestować przeciwko takim niespodziewanym rozrywkom.

Mogę przykleić naklejkę, a normalnie jestem cicho, naklejek nikt nie musi
oglądać.
Nie wchodzę to Pani samochodu... Zwłaszcza bez zaproszenia.

26. Data: 2006-04-12 11:32:47

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dnia 12-04-2006 o 13:02:28 Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał:

> No to winie wiosne za to!!! Precz z wiosna!!!
>
> Pierz
>
> p.s. Elvis i Expert sa nie do zdarcia, to na pewno

Wicie - obiecał już kiedyś że opuści tą grupę...
Nie dotrzymał słowa - to takie niemęskie, a już na pewno niesłowiańskie...
A propos - WŁ mniej się udziela - dlaczego?

--
Zdrówka - Wojtek H.

27. Data: 2006-04-12 11:32:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gavron" <"gavron1[wytnij]"@op.pl> wrote in message
> Panslavista napisał(a):
> [ciach]
>
> Wypad baranie na pl.soc.polityka !!!

Kracz dalej cieć_wierzu...

28. Data: 2006-04-12 11:38:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2006 13:23:12 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>Staś już wymyślił imiona: Adaś albo Julka ;)

Ma dziecko dobry gust :))))

> [...]
>
>(i dziwke trzeba do odlicy...)
>
>Krysiu, kombinuję, ale nie mam pojęcia o jaką dziwkę chodzi :)

Aaaa, bo ja tam bywam, a ostatnio, jako ze remont przyslonil mi
reszte horyzontu, to juz w ogole prawie nie czytuje - w tej
chwili jestem pijana szczsciem - kuchenke mam podlaczona -
halleluja!!!

dziwka jak dziwka ale co to ta odlica, a konkursiczki, to owszem,
znam, ale z moja pamiecia, nie mam w ogole szans :)))

Pierz, co bedzie miec na swieta zurek, ale zaslupi, z wywarem i
grzybami (nie zaslupimi, hehehe), kielbase zaimprwoizuje i bedzie
na piknik ;))

K.T. - starannie opakowana

29. Data: 2006-04-12 11:39:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze zwyczajnei sily go opadly...

Pierz, z nadgryzionymi silami
K.T. - starannie opakowana

30. Data: 2006-04-12 11:51:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> [...]
>
> Pierz, co bedzie miec na swieta zurek, ale zaslupi, z wywarem i
> grzybami (nie zaslupimi, hehehe), kielbase zaimprwoizuje i bedzie

Wcześnie pijesz

co na wielkanocny stół?
Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Piekarnik turystyczny
Naczynia do zakwaszonego ciasta