SZUKAM

1. Data: 2001-09-29 17:17:47

Temat: SZUKAM
Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno pani Barbara napisala ze ma przepis na torcik w ksztalcie
weza.Bylabym wdzieczna za odpowiedz
szukam tez stron z ozdobami potraw z gory dziekuje
ania

1. Data: 2001-09-30 09:18:48

Temat: Re: SZUKAM
Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cinas <c...@k...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p4vkh$oib$...@n...tpi.pl...
> niedawno pani Barbara napisala ze ma przepis na torcik w ksztalcie
> weza.Bylabym wdzieczna za odpowiedz
> szukam tez stron z ozdobami potraw z gory dziekuje

Ja mam przepis na torcik dla dzieci w kształcie wawelskiego smoka, moze byc?

Monika

1. Data: 2001-09-30 10:37:29

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie ze moze byc poprosze o przepis moga byc tez inne stworki:))
ania

1. Data: 2001-09-30 11:28:25

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cinas <c...@k...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p6shv$3c0$...@n...tpi.pl...
> pewnie ze moze byc poprosze o przepis moga byc tez inne stworki:))

dziś wieczorem Ci zeskanuję i podesle na priv, bo nie wytłumaczę jak masz
pociąć, a n obrazku zobaczysz i już. Na grupę załącznika nie będę słać,
jesli ktoś chce ten przepis, niech da znać na priv, wszystkim porozsyłam,
bedzie duzo wawelskich smokow.

pozdrawiam,
Monika

(dziś na obiad roladki drobiowe, ale pycha!)

1. Data: 2001-09-30 12:25:33

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok czekam
ja mialam na obiadek kurczaka po chinsku pycha:))))

1. Data: 2001-10-01 10:33:35

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeslij przepis na adres n...@p...onet.pl
Użytkownik "cinas" <c...@k...prv.pl> napisał w wiadomości
> ok czekam
> ja mialam na obiadek kurczaka po chinsku pycha:))))
>
> Użytkownik "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> napisał w
wiadomości

> dyskusyjnych

Oryginalna wiejska wędzona słonina...