[SZUKAM] Otolaryngolog dziecięcy, 3miasto, pilne

1. Data: 2006-01-05 07:04:49

Temat: [SZUKAM] Otolaryngolog dziecięcy, 3miasto, pilne
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam otolaryngologa ktory zdiagnozowalby dwulatka. Podejrzenie
niedosłuchu.
Chodzi mi o lekarza z doświadczeniem i z mozliwoscia zrobienia odpowiednich
badan od razu na miejscu.
Oczywiscie wchodzi w gre tylko wizyta prywatna bo sprawa pilna :-( Moze byc
gdziekolwiek w Trojmiescie.

Bede wdzieczny za typy.

Pozdrawiam!
Vx.

PS: szukalem juz na google ale chcialbym cos bardziej "świeżego" :)

2. Data: 2006-01-05 07:33:01

Od: "J&J" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

nie odpowiem ci na pytenie- do kogo isc, ale moge podpowiedziec.
zadzwon do szpitala matki i dziecka na Polankach, albo do innego na oddzial
dzieciecy i podpytaj kto, gdzie i za ile - napewno ci udziela informacji lub
tez podpowiedza gdzie szukac.

J&J

3. Data: 2006-01-05 12:44:43

Od: "Radek" <x...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Mam namiar na b.dobrego lekarza w Gdyni. Pomógł mojemu synkowi. Ma dużo
pacjentów.
I jest niedrogi :))) Prawdziwy lekarz z powołania.
Pan dr Piotrowski
tel. 058 661 44 45 - gabinet prywatny i rejestracja
ewent kom 602 669 415
--
Pozdrawiam serdecznie

Radek z Gdańska

Vasolastine 25amp.
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
Bole głowy w jednym miejscu co jakiś czas
aparat do mierzenia krzepliwości krwi