Są darze i są daże. A także sondaże.

111. Data: 2007-11-08 23:13:44

Temat: Re: Są darze i są daże. A także sondaże.
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org
> napisał w wiadomości news:fh0328$1ds$1@news.albasani.net...

> A najgorsze swinstwo jakie moglabys mi zrobic to mnie zgwalcic, ale wiem
> ze tego nie zrobisz, bo sie nie odwazysz.

Świństwo-świństwo,
czy świństwo... świństwo?
Bo nie wiem czy chcesz czy raczej nie.

112. Data: 2007-11-08 23:23:47

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Świństwo-świństwo,
> czy świństwo... świństwo?
> Bo nie wiem czy chcesz czy raczej nie.

Ehhh.......
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

113. Data: 2007-11-08 23:27:10

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl

> to zależy czy spełnia warunki

:))))))))

114. Data: 2007-11-08 23:38:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> :))))))))

co to za chichoty choleras?!

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

115. Data: 2007-11-08 23:47:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> co to za chichoty choleras?!

Cieszy sie, bo mysli ze spelnia

116. Data: 2007-11-08 23:56:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Cieszy sie, bo mysli ze spelnia

może cieszy się prawidłowo?

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

117. Data: 2007-11-09 00:05:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> może cieszy się prawidłowo?

Oby...

118. Data: 2007-11-22 17:11:09

Od: "puciek2" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal <6...@g...pl> napisał(a):

> A ja chciałbym się dowiedzieć, czy puciek2 potrafi się skupić na temacie.

A na jakim temacie powinienem się wg. Ciebie skupić ?

> Bo jak tak, to nich sobie sięgnie do dostępnych źródeł.
> Tam znajdzie odpowiedź na swoje pytania. ;)

Bardzo chętnie sięgnę. Proszę podaj tylko te żródła bo ja nie wiem
w jakich mógłbym przeczytać o:

1. najprostszej z technik jakie stosujesz w badaniach a
byłaby wygodna dla Ciebie w obronie ww. profesjonalizmu.

2. obszarze, na którym najlepiej się znasz i jesteś w stanie
wyznaczyć konkretne parametry badania tak aby łatwo byłoby Ci
je uzasadnić.

3. realnych (w odniesieniu do konkretnego przypadku) twoich
kompetencjach.

4. Czy uważasz się za takiego za profesjonalistę, który jest w
stanie wykazać na konkretnym przykładzie swój profesjonalizm.

puciek.

oferty pracy dla psychologów
Wulgaryzacja
Jebana tandeta