Są darze i są daże. A także sondaże.

1. Data: 2007-10-18 14:06:43

Temat: Są darze i są daże. A także sondaże.
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ciekawy artykuł o sondażach i sondażowniach - na stronach PGB -
ośrodka, który najtrafniej przewidział wyniki ostatnich wyborów.

http://www.pgb.org.pl/PUBLIKACJE/grupa_trzymajaca_so
ndaze.pdf

--
http://trener.salon24.pl/

2. Data: 2007-10-18 17:51:03

Temat: Re: Są darze i są daże. A także sondaże.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:
> tren R<t...@g...com>
ps.com

ndaze.pdf

> A oto aktualniejsza lektura uzupełniająca:
> http://www2.rp.pl/artykul/2,63382.html
>
> A tak w ogóle, gdzie jest Duch? :)
>
> Gawreon

No właśnie się też nad tym zastanawiam.

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-18 17:52:28

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>

4. Data: 2007-10-18 17:59:03

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>
> [...]

> Bardzo ciekawy artykuł o sondażach i sondażowniach - na stronach PGB -
> ośrodka, który najtrafniej przewidział wyniki ostatnich wyborów.

no dobrze, a ty jakie procenty i procenciki obstawiasz? :)

gawreon

5. Data: 2007-10-18 18:26:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ps.com

ndaze.pdf

> No właśnie się też nad tym zastanawiam.

u-Duch-owił się na tyle że mu wirtualny świat
przestał być potrzebny, jak i innym
co tu pisywali kiedyś pasjami ;P

6. Data: 2007-10-18 19:17:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> A tak w ogóle, gdzie jest Duch? :)

o nim myślałęm zamieszczając tego posta
behawioryzm

--
http://smutki.patrz.pl/
http://trener.blog.pl

Ś.P. Stirlitz

7. Data: 2007-10-18 19:17:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> no dobrze, a ty jakie procenty i procenciki obstawiasz? :)

wróżenie z sondaży :)

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

8. Data: 2007-10-18 19:21:16

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> wróżenie z sondaży :)

nie rozumiem

gawr.

9. Data: 2007-10-18 21:45:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> nie rozumiem

no na jakiej rozsądnej podstawie mam zadeklarować procenciki?
na telefonicznych sondażach na 300-stu osobowych póbach robionych po
22-giej?
czy na swoim widzimisię?

--
http://smutki.patrz.pl/
http://trener.salon24.pl

Ś.P. Stirlitz

10. Data: 2007-10-18 22:23:17

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> no na jakiej rozsądnej podstawie mam zadeklarować procenciki?
> na telefonicznych sondażach na 300-stu osobowych póbach robionych po
> 22-giej?
> czy na swoim widzimisię?

Na swoim widzimisię ale koniecznie po winie.
--
assembler

oferty pracy dla psychologów
Wulgaryzacja