Sałatka improwizacja

1. Data: 2004-02-02 08:42:59

Temat: Sałatka improwizacja
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zrobiłam wczoraj sałatkę z tego, co znalazłam w lodówce, i wyszła całkiem
niezła.
A znalazłam:
małą puszkę mieszanki meksykańskiej bonduelle (groszek z kukurydzą i śladowe
ilości papryki),
ziemniaczki młode w puszce (uwielbiam je, dlatego lubię mieć, ale pewnie
mogłyby być też po prostu ugotowane i pokrojone ziemniaczki),
pieczarki krojone w zalewie (pewnie marynowane dodałyby więcej pikanterii),
dadałam do sałatki ze 2 łyżki tych pieczarek,
3 jajca, ugotowałam na twardo i pokroiłam,
zielona pietruszka, poszatkowana oczywiście.
Do tego 2 łyżki majonezu, sól i pieprz do smaku.
Wyszła całkiem niezła sałatka, polecam.
Ewa