Sałatka z krewetkami

1. Data: 2003-04-17 06:45:20

Temat: Sałatka z krewetkami
Od: "Joanna K" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam krewetki- pierwszy raz....
Chciałabym zrobić z nich jakas zimna przekaske.
Poradzcie co mozna z nich zrobic........

pozdrawiam
JK

1. Data: 2003-04-17 09:37:58

Temat: Re: Sałatka z krewetkami
Od: "Magda B." <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam krewetki- pierwszy raz....
> Chciałabym zrobić z nich jakas zimna przekaske.

Ja uwielbiam sałatkę z krewetek z awocado. Krewetki sparzyć, lub zagotować w
solonej wodzie.
Dodać pokrojone w kosteczkę awocado, skropić cytrynką by nie ściemiało. Do
tego pęczek drobno posiekanego szczypiorku (w wersji łagodniejszej koperku)
Trochę przypraw- ziół prowansalskich, pieprzu i innych wg smaku. Do tego
wszystkiego majonez lub jogurt naturalny, albo i to i to. Po wymieszaniu
przełożyć w pucharki i smacznego :)

1. Data: 2003-04-18 08:46:28

Temat: Odp: Sałatka z krewetkami
Od: "D`arek" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sparzyc makaron sojowy(potrzymac w tej wodzie 10 min ,zeby napecznial)
odcedzić, sparzyc krewetki, dodac peczek koperku,puszke kukurydzy, majonez
,wszystko doprawic sola i pieprzem ,wymieszac.
Użytkownik Magda B. <m...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7lslk$d19$...@f...man.torun.pl...

kucharz
Salatka ziemniaczana