Sale zabaw dla dzieci we Wrocławiu?

1. Data: 2006-04-15 10:15:34

Temat: Sale zabaw dla dzieci we Wrocławiu?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was się może orientuje, czy we Wrocławiu są jeszcze jakieś
sale/place zabaw dla dzieci poza Hop-Bęc i Berkiem?

Chodzi o miejsce typu "małpi gaj".

Paff

2. Data: 2006-04-15 12:28:38

Temat: Re: Sale zabaw dla dzieci we Wrocławiu?
Od: "b.ania." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was się może orientuje, czy we Wrocławiu są jeszcze jakieś
> sale/place zabaw dla dzieci poza Hop-Bęc i Berkiem?
>
> Chodzi o miejsce typu "małpi gaj".

W TGG na Legnickiej a dokładniej na przeciwko kręgielni Miraż.

pozdrawiam
Beata

3. Data: 2006-04-15 12:33:59

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

b.ania.<b...@o...pl>

> Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> W TGG na Legnickiej a dokładniej na przeciwko kręgielni Miraż.

O, dzięki :)

I jak to wygląda? Małe, duże? Jak wyposażone? Czy można tam zostawić dziecko
pod opieką obsługi?

Paweł

4. Data: 2006-04-16 12:19:05

Od: "taka sobie" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W CH Korona jest świetna sala zabaw. Dzieci od lat 5 można zostawić pod opieką
obsługi. Młodsze trzeba pilnować samodzielnie (są stoliki dla rodziców)

5. Data: 2006-04-16 12:21:15

Od: "taka sobie" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedna ciekawa sala jest w Galerii Centrum - system rur-zjeżdżalni,
piłeczki itp.

6. Data: 2006-04-16 14:17:02

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

taka sobie<b...@N...gazeta.pl>

> W CH Korona jest świetna sala zabaw. Dzieci od lat 5 można zostawić
> pod opieką obsługi. Młodsze trzeba pilnować samodzielnie (są stoliki
> dla rodziców)

Dzięki za informacje :)

Paweł
--
Tak, mamy duszę, lecz złożoną z mnóstwa maleńkich robotów.
- Giulio Giorelli

Z okazji Świąt...
Rozwoj a Internet
Próby tuberkulinowe