Sałatki

1. Data: 2000-02-13 23:10:31

Temat: Sałatki
Od: "Mjakubi" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam ogromną prośbę, jeżeli ktoś ma przepisy na jakieś "odlotowe" sałatki w k
tórych składzie występuje między innymi majonez byłabym ogromnie wdzięczna.
Przede mną piątkowa impreza i zupełny brak pomysłów.
Z góry dziękuję i pozdrawiam - Kasika.

1. Data: 2000-02-14 08:46:30

Temat: Re: Sałatki
Od: m...@p...wp.pl (Aga Zawadzka) szukaj wiadomości tego autora

kapusta pekinska, rodzynki, brzoskwinie,curry, majonez - wymieszac dokladnie

Agnieszka

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-14 11:58:26

Od: "patudu" <p...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mjakubi <j...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:HRGp4.10385$Q...@n...tpnet.pl...
> Witam.
> Mam ogromną prośbę, jeżeli ktoś ma przepisy na jakieś
"odlotowe" sałatki w k
> tórych składzie występuje między innymi majonez
A może być bez majonezu? Marchew starta na tarce, dużo
wyciśniętego czosnku, dużo soli i oliwa, może tak nie brzmi,
ale naprawdę uzależnia. Pozdrawiam, pa.

1. Data: 2000-02-14 15:38:12

Temat: Sałtka z tuńczyka - po raz nie wiem który ale moja :-)
Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Porcja na 3-4 osoby:
1 puszka ananasów,
1 puszka tunczyka w sosie wlasnym,
garsc orzechow wloskich
1 puszka kukurydzy
majonez

Ananasy oczywiscie w kostke (po odsaczeniu), do tego kawalki tunczyka,
orzechy i kukurydza, 2-3 lyzki majonezu i gotowe - ja ja uwielbiam :-).
Dorota

[...]

Romantyczna kolacja przy swiecach
Re: Ciasto do cebulki??
Ciasta w mikrofali