SamiSobie-prawo-mam pytanie

1. Data: 2001-07-09 19:32:09

Temat: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: l...@p...onet.pl (Marek) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam na imię Marek. Jestem rencistą starej 3 grupy (wada wymowy). Pracuję w zakładzie
pracy chronionej i mam takie pytania:
1) Czy należy mi się urlop rechabilitacyjny?
2) Niedługo urodzi mi się dziecko, czy mam prawo do jakiejś pomocy ze strony mojego
zakładu(wyprawka)?
3) Jeżeli jestem dodatkowo ubezpieczony w PZU, to czy dostanę "wyprawkę" z zakładu
pracy i z PZU?
4) Czy mogę sobie odliczyć internet jako formę komunikacji od podatku?

bardzo proszę o odpowiedz, ponieważ nie znam się na prawie a w moim zakładzie pracy
kierownictwo robi tylko dobrze dla nich, a nie dla osób niepełnosprawnych.

pozdrowienia

Marek

--

Jeździsz konno?
Ten konkurs jest dla Ciebie! [ http://konkursy.onet.pl/emarket2/ ]

2. Data: 2001-08-03 20:47:43

Temat: Re: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: "Marian L" <m...@l...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"Marek" <l...@p...onet.pl> napisał w
000901c108ad$d8951d60$8300a8c0@x...

[...]

Na pierwsze pytanie znajdziesz odpowiedź w
podstawowym akcie dotyczącym ON jest to:

USTAWA
z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych.(Dz. U. z dnia 9 października 1997 r.)
Tekst jednolity zamieszczono na stronie http://www.pfron.org.pl/
Akty prawne.

Drugie pytanie - Zakład pracy w dawnych latach dawał
taką pomoc z funduszu socjalnego. Odpisy na fundusz
socjalny są obowiązkowe - stąd przypuszczam że
powinni dać wyprawkę.

Trzecie pytanie skieruj na grupę pl.soc.prawo.podatki
(tylko nie pisz w HTML w pasku narzędzi Format
zaznacz Zwykły tekst) tam też możesz upewnić się
co do drugiego pytania.

Czwarte pytanie - niestety nie możesz sobie odliczyć
internetu (opłaty za) od podatku :-((

Pozdrawiam
Marian

Re: Kurs prawa jazdy
SamiSobie-prawo-mam pytanie
do wszystkich posiadajacych swoje konta na CLAN
Emblematy Inwalidzkie
Skuter inwalidzki, sprzedam