SamiSobie - rozne

1. Data: 2001-06-10 08:47:24

Temat: SamiSobie - rozne
Od: s...@i...org.pl (GrafCom) szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podanie adresu gdzie mogę dowiedzieś się czy inwalida powinien płacić za
parking.
Jeżeli tak to jakie warunki powinno spełnaić to miejsce.

Paweł

2. Data: 2001-06-10 16:10:03

Temat: Re: SamiSobie - rozne
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GrafCom" <s...@i...org.pl> w artykule
news:000601c0f189$f9f265c0$48454cd5@grafcom napisał...
Proszę o podanie adresu gdzie mogę dowiedzieś się czy inwalida powinien
płacić za parking.
Jeżeli tak to jakie warunki powinno spełnaić to miejsce.

Chodzi ci o kopertę ze znaczkiem inwalidy?
Ja mam za darmo a w zasadzie zależy to od właściciela parkingu lub placu na
jakim takowy się znajduje.

--
<><><><><><><>
Pozdrawiam

Paweł

3. Data: 2001-06-11 16:07:40

Od: "Leszek M." <l...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Chodzi ci o kopertę ze znaczkiem inwalidy?
> Ja mam za darmo a w zasadzie zależy to od właściciela parkingu lub placu

To jeszcze wszystko zależy, czy dotyczy to np. parkingu w mieście, czy przy
bloku w którym mieszkasz, czy gdzieś na prywatnym terenie.

Nie pamiętam zarządzenia, ale coś mi się obija o uszy, że np. zarządca
budynku w którym mieszkasz ma obowiązek utworzyć bezpłatne miejsce
parkingowe nie dalej niż x metrów od klatki. W każdym razie był kiedyś taki
przepis

Leszek M.

Wózek o napędzie elektrycznym.
WaPark
"Internet Obywatelski" - Konferencja w Sejmie
CLAN - prośba
Strona SamiSobie - list na grupe