Samo?wiadomo?? - wskazówki, przemy?lenia

1. Data: 2002-12-06 10:11:11

Temat: Samo?wiadomo?? - wskazówki, przemy?lenia
Od: b...@p...onet.pl (DirT) szukaj wiadomości tego autora

Mam szczer? pro?b? do uczestników tej grupy o wskazanie w interenecie
b?d? wys?anie mi na maila wszelkich materia?ów na temat
samo?wiadomo?ci, sam przeszukiwa?em przez kilka ostatnich dnie siec i
zaledwie kilka interesuj?cych rzeczy uda?o mi si? odnale?? wiec, je?li
nie sprawi wam to trudno?? to b?d? wdzi?czny za wszelki wskazówki lub
te? wasze w?asne przemy?lenia dotycz?ce tematu samo?wiadomo?ci w
powi?zaniu z rozwojem cz?owieka, z góry dzi?kuje za wszelki odzew