Samochód rodzinny - jaki ?

1. Data: 2003-03-09 19:36:49

Temat: Samochód rodzinny - jaki ?
Od: arrton <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Powiększyła mi się ostatnio rodzina, teraz jest nas już czworo.
I nie mówię że w Poloneza się nie mieścimy, ale komfortowo nie jest.
Przydałoby się więcej miejsca. Sobie myślę o jakimś niekompaktowym
kombi, typu Mondeo czy Omega. Ale najbardziej podoba mi się myśl o
Citroenie Berlingo w wersji osobowej Multispace.
Ma ktoś taki samochodzik na uzytek rodzinny ? Jak się sprawuje, Da się
"żyć" z tylko jednymi drzwiami bocznymi ?
Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem.

POzdrawian

tOMEK

2. Data: 2003-03-10 08:25:16

Temat: Re: Samochód rodzinny - jaki ?
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kombi, typu Mondeo czy Omega. Ale najbardziej podoba mi się myśl o
> Citroenie Berlingo w wersji osobowej Multispace.

O citroenie nie napisze, ale polecam VW Passat Variant - nam sluzy swietnie,
wersja na diesel.

Ania

3. Data: 2003-03-10 13:26:15

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

arrton wrote:
> [...]
> "żyć" z tylko jednymi drzwiami bocznymi ?
> Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem.

Przejezdzilem sporo czyms takim. I to egzemplarzem z pierwszej serii,
jaka trafila do Polski, a wiec bez zadnych bocznych drzwi.
Jako ze pytanie ogolne, wiec rowniez ogolnie odpowiem - GORACO polecam!
A jakbys mial pytania bardziej konkretne, to bardzo chetnie podziele
sie wrazeniami. :)

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

4. Data: 2003-03-11 11:38:45

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "żyć" z tylko jednymi drzwiami bocznymi ?
> Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem.

my mamy berlingo multispace i takoś gorąco polecam. Od auta typu kombi rozni
sie zasadniczą zaletą - jest wyzszy, jest zdecydowanie wiecej miejsca na
machające konczyny i podskakujące małolaty - nikt sobie głowy nie rozbije.
Kiedy wsiadamy teraz przypadkowo np do passata to nam po prostu ciasno...
A jedne drzwi boczne nie sa przeszkodą - do berlingo wsiada sie o wiele
latwiej niz do kombiaka, nie zginasz sie "w agrafke",dzieci mogą normalnie
przejsc sie po podlodze do drugiego konca siedzenia. Zresztą nawet mocno
starszym osobom nie sprawia to żadnej trudnosci.
Z racji wysokości jest też o wiele bardziej pakowny niż przeciętny kombiak.
A wszak mozna jeszcze bagaznik na dach....godny zauwazenia jest o wiele
wiekszy przeswit - my sie przesiedlismy z autka terenowego i to bylo dla nas
bardzo wazne, móc wjechać gdzieniegdzie na bardziej polną drogę bez obawy o
całość zderzaka.
Polecam silnik hdi, bardzo ekonomiczny....

Pa
Iwcia

Zapomniales? Wyslij kwiaty SMS-em!
Gdy kolega związał się z mężatką...
Moje muzykalne dziecko :-))))
Free Support, All OSes, All Applications
Urbana za rozbawienie mnie