Samoopalacz-czy są niebrudzące?

1. Data: 2004-03-26 13:09:15

Temat: Samoopalacz-czy są niebrudzące?
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje samoopalacz, który nie brudzi ubrań? A jeśli juz ubrudzi to czy
nie ma problemów z usunięciem takich plam?

1. Data: 2004-03-26 19:33:49

Temat: Re: Samoopalacz-czy są niebrudzące?
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietruszka <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Czy istnieje samoopalacz, który nie brudzi ubrań? A jeśli juz ubrudzi to
czy
> nie ma problemów z usunięciem takich plam?

Jeśli samoopalacze brudza to moze lepiej użyć balsamu brązującego? Musisz
oczywiście odczekać chwilę zanim się ubierzesz. Z brudzeniem ubrań nie
powinno być problemu (a przynajmniej nie było u mnie kiedy używalam Ziaji,
Bielendy i Kolastyny)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-03-26 19:35:24

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-26 20:33:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ania* skreślił te oto słowa:

> [...]
> oczywiście odczekać chwilę zanim się ubierzesz. Z brudzeniem ubrań nie
> powinno być problemu (a przynajmniej nie było u mnie kiedy używalam Ziaji,

To wszystko zalezy, mi Ziaja wrecz popisowo brudziła białą bieliznę.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-26 20:27:19

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> To wszystko zalezy, mi Ziaja wrecz popisowo brudziła białą bieliznę.

Mi tez :(
Ale za to Avonu ten w sprayu w ogole a w ogole, szybko sie wchlania i
daje fajny efekt.

--
walkie!

1. Data: 2004-03-26 22:08:19

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, mi to samoopalacz nic nie brudził, właśnie balsamy brązujace moim zdaniem
bardziej plamia ubranie, nie mówiąc o białej bieliźnie!!! Ja uzywalam
samoopalacza z Nivei w sprayu - świetny - i nigdy nie miałam problemow. Acha,
na noc zawsze uzywałam i zawsze czekałam jakies pół godz. zanim sie
ubierałam...

HerbikaPlant (żółty)-zapach
Fryzjerka, wizazystka-nietypowe
Perfecta CzystaCera