Samotność

11. Data: 2004-08-24 22:58:53

Temat: Re: Samotność
Od: "ekobieta" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
news:cgatol$638$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mówiąc szczerze już mi się nie chce tego wszystkiego roztrząsać na tym
> forum. Chciałam się jakoś oderwać od tego a rozdrapuję to głębiej.
> Dzięki mimo wszystko i pozdrawiam

no właśnie rozdrapujesz. Ja wiem że net wsyztkiego nie załatwia ale w sieci
można nie być samotnym, można mieć wielu przyjaciół czego ci życzę i być
wesołym człowiekiem, wesołego człowieka - kobietą i mąż zauważy. :)
Ukochaj córkę.
Mężczyźni mają inny punkt widzenia im się wydaje że dają nam wszystko tym ze
pracują cale dnie dla nich to jest poświeceniem, dla nas siedzenie w domu,
to jest szokujące jak bardzo się różnimy ale tak jest i nikt tego nie
zmieni. Trzymaj się i nie zmuszaj do niczego męża staraj się być wolna,
wesoła on to zauważy.
Wszystkiego dobrego

--
Dorra, Zuzia 4l.3/12, Miłosz 1l.9/12l.