Samotnosc

1. Data: 2000-07-16 09:22:14

Temat: Samotnosc
Od: "kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o niej sadzicie? Napiszcie.

1. Data: 2000-07-16 09:38:25

Temat: Re: Samotnosc
Od: "sall" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że w każdej minucie samotności umyka coś, czego już nigdy więcej nie
można nadrobić. Gdyby zaptać kogoś, aby opowiedział o swojej samotności, ten
będzie tylko siedział milcząco.

Pozdrawiam
sall

1. Data: 2000-07-16 10:05:10

Temat: Odp: Samotnosc
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

To taki sam stan jak kazdy inny tylko zle jezeli zaczyna nam byc z nia nie
do zniesienia.
Ja czasem lubie pobyc w samotnosci.
Pozdrawiam Val.
Użytkownik kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...

1. Data: 2000-07-16 18:42:24

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

Uwazam ze najsmutniejsza jej forma jest "samotnosc we dwoje",
kiedy ludzie sa ze soba w jakis sposob zwiazani, a nie ma kontaktu
i porozumienia, rowniez po stracie bliskiej osoby jest to uczucie
szczegolnie deprymujace.
Natomiast samotnosc ma tez wiele zalet, a jedna z nich
jest to ze moze ulec zmianie.:)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-07-16 21:11:01

Od: "Zielony" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...
> Co o niej sadzicie? Napiszcie.

Jest potworna, przytłaczająca, bolesna, pochłaniająca. Jest wielka róznica
pomiedzy tym, kiedy człowiek chce pobyc czasem sam, odpoczać od wszystkich i
wszystkiego, ale kiedy życie nie pozwala przerwać takiego odpoczynku zaczyna
się bazsilna rozpacz.
Trzeba wtedy walczyć by ją przerwać.

1. Data: 2000-07-17 11:41:59

Od: "stacho" <s...@z...lublin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

samotność ma wiele zalet, ale tylko wtedy gdy ktoś spostrzega ją pozytywnie
jako wielki komfort. jest przerywnikiem między spotkaniami z innymi ludźmi,
jest niezbędna do odnalezienia własnej drogi rozwoju, pozwala się zastanowić
nad sobą i rodzi refleksję. taka samotność wzbogaca nasz wewnętrzny świat i
kontakt ze swiatem zewnetrznym.
człowiek, który nie potrafi być sam ze sobą nie jest tak naprawdę sobą i nie
decyduje o sobie. kierują nim wydarzenia i inni ludzie.
istnieje też samotność, której nie akceptuemy, która jest wyrazem izolacji
od drugiego człowieka i świata.

kasia napisał(a) w wiadomości: <3...@s...net.pl>...

1. Data: 2000-07-17 17:17:07

Od: Paweł Olszewski <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jul 2000 11:22:14 +0200, "kasia" <k...@p...onet.pl>
wrote:

>Co o niej sadzicie? Napiszcie.

Odpowiem cytatem:
Samotność, to taka straszna trwoga, ogarnia mnie, przenika mnie,
wiesz, mamo, wyobraziłem sobie, że nie ma Boga, że nia ma nie...

Samotność to stan duszy. Można mieć wokoło tłumy i być samotnym.

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

SITA Kursy jezykowe
Refleksje
Czy to wogóle możliwe!!!
Ksiazka na temat komunikacji niewerbalnej
Re: Wstyd..