Samotność

1. Data: 2001-01-06 18:15:30

Temat: Samotność
Od: "PEJTER" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Pochodzę ze śląska opolskiego , tutaj prawdziwą plagą są wyjazdy młodzieży
do Niemiec, co drugi mieszkaniec legitymuje się "czerwonym paszportem"....

Problem polega na tym że w ciągu ostatnich dwóch lat wyjechało 80 % moich
rówieśników i ja naprawdę zaczynam się martwić że za rok to ja tu będę sam
jak palec.... Ta sytuacja sprawia że zaczynam tęsknić, kiedy idę na piwo do
baru to spotykam tylko paru starych żuli i wtedy zaczynam sobie przypominać
jak to było kiedyś kiedy całą kupą szło się na jabolka do całodobowego ,.
nie żebym tam był jakimś nałogowym amatorem wina marki WINO, ale wspominam
te czasy z łezką w oku ..........

inną sprawą jest to iż widząc moich kumpli , którzy po roku przebywania w
Niemczech przyjeżdżają autami marek na które ja tutaj musiałbym pół życia
tyrać , to uczucie tęsknoty wzmaga się....

ja wybrałem studiowanie języka niemieckiego (to tutaj bardzo modne), ale
coraz częściej myślę o olaniu studiów i wyjeździe.

Proszę o opinie w tym temacie (być może ktoś na grupie też jest "polskim
niemcem" i boryka się z podobnym problemem)

Pozdrawiam
PEJTER

1. Data: 2001-01-07 23:26:20

Temat: Odp: Samotność
Od: "PEJTER" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem co mną kieruje chciwosc czy chec nie oglądania codziennie biedy w tv ,
wkurwiania sie gdy wjade moim autem w dziure wielkosci polowy tego auta, albo
codziennego sluchania tekstow typu NIE MA PIENIEDZY !!!!!!!!!!!!!
to mnie najbardziej wtym kraju wnerwia -------- DROBIAZGI które mają na nasze zycie
ogromny wplyw

Użytkownik Vesemir <v...@p...promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93ckj9$4qj$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2001-01-09 16:36:12

Od: "Vesemir" <v...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz.... zmieniamy się i chyba rozwijamy(jako kraj). Nic nie stoi na przeszkodzie
abyś wyjechał. To może byc twoja szansa. Ale w niemczech tez bedziesz sie czul
wyobcowany. Wcale te uczucia nie zostaną tak łatwo wykreślone. I tyle.
Musisz zdecydować. Samodzielnie.

Vesemir

AGENT
Jak leczyć neurotyzm?