Sanatoria, Osrodki rehabilitacyjne z lozkiem rehabilitacyjnym

1. Data: 2009-07-11 14:38:35

Temat: Sanatoria, Osrodki rehabilitacyjne z lozkiem rehabilitacyjnym
Od: "JOZEF ZIEBA" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM !
SZUKAM SANATORIA LUB OSRODKA REHABILITACYJNEGO, KTORY OPROCZ TEGO, ZE JEST
PRZYSTOSOWANY DLA OSOB PORUSZAJACYCH SIE NA WOZKU INWALIDZKIM - POSIADA
LOZKO REHABILITACYJNE,KTORE MOZNA WSTAWIC DO POKOJU.
SPRAWA NIE JEST POZORNIE BLACHA.DZWONILEM DO WIELU OSRODOW I SANATORIOW-
NIESTETY BEZ POWODZENIA. MOJE SCHORZENIE UTRUDNIA MNIE KORZYSTANIE ZE
STANDARTOWYCH TAPCZANIKOW, KTORE OFERUJEA SANATORIA I OSRODKI.
GDYBY KTOS COS WDZIAL NA TEN TEMAT PROSZE O INFORMACJE. BEDE ZOBOWIAZANY.
MOZNA DO MNIE ROWNIEZ PISAC NA ADRES:
p...@h...com
POZDRAWIAM
JOZEF

2. Data: 2009-07-12 15:36:39

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ośrodek Rehabilitacji Narządów Ruchu "Krzeszowice" w Krzeszowicach
k. Krakowa. Co prawda nie wszędzie, ale są tam pokoje, gdzie stoją łóżka
rehabilitacyjne ( np. na pilota).
Link do strony tego ośrodka z mojej strony domowej :
http://www.stronamichala.net/ranking.html
Pozdrawiam.
------

open'er 09