Savrina robotki nr 4/2004 ma ktos?

1. Data: 2004-10-28 14:35:52

Temat: Savrina robotki nr 4/2004 ma ktos?
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny kochane
Siedzialam namietnie nad swetrami i przegapilam ten numer Sabriny a podoba mi
sie strasznie swerwetka na okladce.
Szukalam w kiosku ale juz niestety nie ma bo wyszlo 30 wrzesnia.
Czy ktoras z Was moglaby mi zeskanowac ten numer? Bardzo prosze:)
Pozdrowienia
Misia

1. Data: 2004-10-28 18:06:18

Temat: Re: Savrina robotki nr 4/2004 ma ktos?
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szukalam w kiosku ale juz niestety nie ma bo wyszlo 30 wrzesnia.
> Czy ktoras z Was moglaby mi zeskanowac ten numer? Bardzo prosze:)

http://www.kej.wroc.pl/main.php?dzial=gazeta&idgazet
a=9&PHPSESSID=b8b983c56bde03ecd5e8e16536172db7
mówisz o tym numerze??
U nich można kupić i zaległe i bieżące numery
pozdrawiam
Ksanty

komentarz do zachowania Julki - admina
Sklep Internetowy z koralikami