Schematy z rosyjskich stron...

1. Data: 2003-02-08 11:53:26

Temat: Schematy z rosyjskich stron...
Od: "Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny.... w jaki sposob sciagnac schematy z rosyjskiej strony
http://stich.passiflora.ru/ ? Nie bardzo wiem w jaki sposob to zrobic, a
bardzo mi sie spodobało kilka obrazkow :)

Z góry dziekuje za wszelka pomoc :)
Agnese

1. Data: 2003-02-08 12:49:48

Temat: Re: Schematy z rosyjskich stron...
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

O ile wiem to musisz sie zarejestrowac i przysylaja Ci wzory. Irena juz cos
z tej strony zamawiala i woe dokladnie jak to sie robi.
MonikaB

1. Data: 2003-02-08 12:54:49

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz sie zarejestrowac i przy wchodzeniu na ta stronke kazdorazowo lub
nie(u mnie nie zawsze wyskakuje potwierdzenie rejestracji) wpisywac swoje
dane czy nika(co tam podasz) i nie ma problemu pozniej z ogladaniem i
sciaganiem.

Pusia

1. Data: 2003-02-08 13:48:08

Temat: Odp: Schematy z rosyjskich stron...
Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

A rejestracja jest platna?
pzdr
yenn

Użytkownik Pusia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b22ujh$nja$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-02-08 14:01:04

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rejestracja jest platna?

Nieeee...z tego co zrozumialam,to im jest to potrzebne do statystyk.

Pusia

1. Data: 2003-02-08 16:15:09

Od: "Agnieszka B" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod każdym obrazkiem jest link do ściągnięcia. Niestety, wszystkie pliki
ściągnęły mi się z błędem.

Agnieszka B

1. Data: 2003-02-08 16:50:58

Od: "Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm to ja nie wiem co robię nie tak... teoretycznie sie zarejestrowałam...
a nadal jak wciskam link do sciagniecia to wraca mi na strone glowna bez
sciagania.... :(

Agnese

1. Data: 2003-02-08 20:38:42

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pod każdym obrazkiem jest link do ściągnięcia. Niestety, wszystkie pliki
> ściągnęły mi się z błędem.
>
> Agnieszka B

Do tego jeszcze musicie zainstalowac u siebie podana tam przegladarke. Dziala.
Tylko jak tu wydrukowac schemat kolorowy, to jest problem... Najbardziej mi sie
podobal wianek "Pory roku", juz mam go. Ale nie ma wykazu numerow nici, trzeba
samej wykombinowac :(

A tak przy okazji, jestem Rosjanka, jak macie jakies problemy z rosyjskimi
stronami - piszcie, pomoge ;)
Pozdrawiam
Julia (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-02-08 21:02:40

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

odpowiedz zaraz popelznie na priva

Ilona

Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-02-09 08:35:37

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ilonko, dziekuje ci bardzo za maila! Sprobuje sie skontaktowac z Ponieczka co
do numerow naszych nici do tego wianuszka :)
Pozdrawiam!
Julia (Bydgoszcz)

do Miry Z.
Stowarzyszenie "Kanwa"