Schizofrenia

1. Data: 2002-12-02 08:25:44

Temat: Schizofrenia
Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam mala prosbe do stalych bywalcow grupy.
Otoz jako ze na lang.programming mamy znowu Experta
ktory od dwoch tygodni ma "atak" prawdopodobnie schizofrenii
czy moglibyscie podac mi nazwy lekow czy terapii ktore
chociazby lagodza objawy tej choroby ?
Chcialbym zaznaczyc ze moj post nie jest jakimkolwiek
nasmiewaniem sie czy zartem na temat w/w choroby, chodzi mi
tylko o sucha, medyczna porade.
Dla zainteresowanych: Watek "Microsoft rozpoczal realizacje
mojego projektu modelowania sztucznej jazni Self(EGO) pod
nazwa MyLifeBits" z pl.comp.programming z Thu, 28 Nov 2002 02:47:03

Artur Lew

2. Data: 2002-12-02 10:57:14

Temat: Re: Schizofrenia
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Dec 2002 09:25:44 +0100, Artur Lew wrote:

> [...]
> ktory od dwoch tygodni ma "atak" prawdopodobnie schizofrenii
> czy moglibyscie podac mi nazwy lekow czy terapii ktore

Expert ostatnimi czasy i tak pisze wyjątkowo logicznie jak na siebie i
nawet czasem się uśmiecha, więc może dajmy mu spokój po prostu... Po to
wymyślono KF. Jeśli nie chcesz czytać Experta - załóż filtr i miej to z
głowy. Albo po prostu nie odpowiadaj na jego posty. Expert nie drażniony
nie gryzie.
Nawet gdybym podał Ci nazwy leków - jak sobie wyobrażasz działanie w
takiej sytuacji?.. Skrzykniecie bojówkę i wyruszycie do Sosnowca zrobić
biedakowi zastrzyk?...
A co do waszego rozpoznania - śmiem twierdzić, ze postawione jest na
wyrost. Nie macie _żadnych_ danych na to, że Expert ma objawy wytwórcze,
ani na objawy osiowe schizofrenii. Macie jedynie przesłanki pozwalające
podejrzewać urojenia (zwłaszcza wielkościowe i odnoszące). W tej
sytuacji raczej można by mówić o paranoi. A biorąc pod uwagę, że Expert
działa już parę lat - nie ostrej. A przewlekły zespół paranoidalny
kiepsko reaguje na jakiekolwiek leki (przynajmniej z tego, co wiem)
A poza tym nie powinno się zaczynać zdania od A, zwłaszcza kilka razy w
jednym akapicie.
Cholera, chyba mam schizofrenię... :P

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Rozmiary guza są niewielkie, zas położenie parszywe,..."
(dr D. J.)

3. Data: 2002-12-02 11:51:57

Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Expert ostatnimi czasy i tak pisze wyjątkowo logicznie jak na siebie i
no wlasnie ze nie ...

> takiej sytuacji?.. Skrzykniecie bojówkę i wyruszycie do Sosnowca zrobić
Nie, moze mu polecic odpowiednia kuracje ?

> podejrzewać urojenia (zwłaszcza wielkościowe i odnoszące). W tej
Ale przy tym rozmiarze urojen i laczenia przypadkowych rzeczy sadze
ze to troche za malo jak na paranoje :) a zreszta zasugerowalem sie
filmem Piekny umysl...

> kiepsko reaguje na jakiekolwiek leki (przynajmniej z tego, co wiem)
Szkoda...

Pozdrawiam
Artur Lew

4. Data: 2002-12-02 12:03:36

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Dec 2002 12:51:57 +0100, Artur Lew wrote:

> Nie, moze mu polecic odpowiednia kuracje ?

Po co? Po to, żeby powiększyć sobie ego? Jeśli rzeczywiście jest chory -
możesz być pewny, że odbierze taką propozycję jako zniewagę i w
najlepszym przypadku sie obrazi. Jesli nie jest (a jest inteligentnym
prowokatorem z totalnym nadmiarem czasu) - posunięcie tym bardziej bez
sensu.

> Ale przy tym rozmiarze urojen i laczenia przypadkowych rzeczy sadze
> ze to troche za malo jak na paranoje :) a zreszta zasugerowalem sie
> filmem Piekny umysl...

Niestety film ten - jakkolwiek dobry - nie jest idealny od strony
medycznej. Poza tym w filmie miałeś objawy osiowe - zblednięcie
uczuciowe chociażby. Tego przez newsy nie stwierdzisz.

> Szkoda...

Takie życie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Fenytoina może powodować zaburzenia proarytmogenne..."
(dr A. O.)

5. Data: 2002-12-02 13:00:08

Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co? Po to, żeby powiększyć sobie ego? Jeśli rzeczywiście jest chory -
Nic z tych rzeczy :)

> możesz być pewny, że odbierze taką propozycję jako zniewagę i w
To fakt.

> Takie życie:)
Fakt.
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

Pozdrawiam
Artur Lew

6. Data: 2002-12-02 14:16:22

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@n...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> napisał
w wiadomości news:qomwj8jfpzby.1vyumlh6hgr4d$.dlg@40tude.net...

> Expert ostatnimi czasy i tak pisze wyjątkowo logicznie jak na siebie i
> nawet czasem się uśmiecha, więc może dajmy mu spokój po prostu... Po to
> wymyślono KF.

Chcialbym poprzec opinie Marka.
Nikt nie bedzie stawial diagnozy przez internet, ani tym bardziej probowac
leczyc.
Poza tym Expert ma chyba racje piszac ze nie powinno sie robic osobistych
wycieczek skierowanch przeciwko konkretnej osobie (nie pogladom!).

T.

7. Data: 2002-12-02 17:32:39

Temat: Re: Schizofrenia Artura ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

From:
"Artur Lew" <n...@p...onet.pl>
Sender:
a...@p...onet.pl@217.153.105.171

Artur Lew wrote:

> [...]
> mojego projektu modelowania sztucznej jazni Self(EGO) pod
> nazwa MyLifeBits" z pl.comp.programming z Thu, 28 Nov 2002 02:47:03

Drogi Arturze,

ubolewam, ze cierpisz na schizofrenie.
Projekt MyLifeBits, jest projektem R&D Microsoftu
i wcale mnie nie dziwi, ze nie wasz wiedzy, aby go skomentowac.
Cienias jestes i tyle.
Temat przedyskutowalismy z zainteresowanymi osobami
i zakonczylismy.

Ja rozumiem, ze ktos jest glupi, ale czemu sie z tym obnosi w miejscu
publicznym.

Grupa informatyka, jest wlasciwa dla tego typu dyskusji
i jako troll, uprawiajacy zakazany mobbing, powinienes odpowiadac
karnie, za szkody jakie czynisz.

Powyzej sa podane wszystkie twoje dane i jezeli sie nie uspokoisz
i dalej bedziesz szkodzil, to wniosek zostanie skierowany do
prokuratury.

Taka procedura postepowania wynika z opinii amerykanskiego Profesora
socjologii Dalecki, ze nalezy podejmowac niezwloczne i skuteczne
dzialania, aby zapobiegac rozprzestrzenianiu sie "terroryzmy
internetowego" i zakazanego mobbingu.

Jestes osobowoscia szkodliwa dla usenetu, dla uzytkownikow
grupe informatyka i jako taki, powinienes zostac zobowiazany do
zakazu dostepu do usenetu.

Jezeli, raz jeszcze, spotkam sie z podobnymi dzialaniami,
zostane o nich poinformowany przez znajomych,
to poza sprawa prokuratorska, bede sie domagal maksymalnie
dopuszczalnego odszkodowania za szkody i naruszenie moich dobr
osobistych.

Usenet nie moze byc miejscem schronienia dla internetowych agresorow i
szerzeniem sie internetowego terroryzmu.
Od tego jest policja, prokuratura i administracja Usenetu, aby byl
miejscem bezpiecznych dyskusji.

Twoje naruszenie Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Czlowieka
jest ewenementem w skali Polski i Europy i wymaga pilnego wyjasnienia.
A zatem zostanie wyjasnione zgodnie z obowiazujaca procedura.

Usenet nie moze byc przez nikogo wykorzystywany dla wlasnych celow
terapeutycznych, kosztem innych uzytkownikow.

Tematyka grup usenetowych jest dokladnie okreslona i dozwolone sa
jedynie dyskusje merytoryczne, a zakazane sa watki osobiste.

Dyskusja na grupie informatyka byla merytoryczna i braly w niej udzial
osoby kompetentne, znajace temat.

Braly w niej udzial rowniez trolle, szkodzace wszystkim,
zasmiecajace internet offtopickami, zasmiecajacy usenet lamerstwem.

Takie dzialania Arturze sa niedopuszczalne.

Regulamin Usenetu wyraznie okresla obowiazujace normy zachowania.
I w dyskusji moze brac udzial osoba, ktora potrafi dyskutowac na temat,
a nie obok tematu, czy na inny temat, czy usilujace swoja niekompetencja
obrazac innych uzytkownikow.

Nie ma, i nie moze byc miejsce, aby internetowe trolle nas dluzej
terroryzowaly i decydowaly o czym i z kim mozemy dyskutowac.

Usenet i Intrnet jest systemem demokracji 21 wieku
i dziala zgodnie z zasadami demokracji.
Nie ma w nim miejsca na faszyzacje zycia publicznego
i na stosowanie mobbingu.
Nie ma rowniez miejsca na lamanie Europejskiej Konwencji o ochronie Praw
Czlowieka.

Dlatego zostana podjete dzialania, zgodnie z obowiazujaca procedura.
Jezeli w przyszlosci spotkam sie podobnego typu dzialalnoscia,
zostanie skierowany wniosek do prokuratury o sciganie internetowego
abusera.

Szkodliwosc czynu Artura jest wielka i na duza skale,
gdyz nie wykazujac umiejetnosci prowadzenia dyskusji na usenecie,
uzywa mechanizmow i dzialan naruszajacych Europejska Konwencje.

Gdy mu raz zezwolimy na eskalacje swoich haniebnych dzialan,
to w przyszlosci moze skierowac podobna bron wobec kazdego z nas,
dla osiagniecia swoich celow.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

8. Data: 2002-12-02 17:46:54

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Artur Lew <n...@p...onet.pl> quotation:

> Dla zainteresowanych: Watek "Microsoft rozpoczal realizacje
> mojego projektu modelowania sztucznej jazni Self(EGO) pod
> nazwa MyLifeBits" z pl.comp.programming z Thu, 28 Nov 2002 02:47:03

No właśnie. Szkoda, że nie mogą dać mu klina za samą upierdliwość.
Nie znam drugiej osoby, która poczyniła tyle zniszczeń w polskim
usenecie co expierd vel Dariusz. Najgorsze jest to, że swoje brednie
wygłasza mentorskim tonem i sporo osób może się nabrać i bardzo żałować
sugerowania się radami będącymi wytworem jego chorego umysłu.

Sam Expierd twierdzi, że zna się np: na netykiecie, ba, nawet
opracowywał jakieś jej elementy (co jest oczywistą bzdurą, bo w czasie
gdy ona powstawała w Polsce nie było dostępu do sieci, a sam Expierd był
studentem, usiłującym skończyć Uniwesytet Śląski), a sam łamie ją
nagminnie i w tylu miejscach, że staje się naprawdę uciążliwy.

Zastanawiałem się nawet nad podsyłaniem go do odpowiednich abuse, tak,
żeby się zebrał odpowiedni materiał dowodowy, żeby można uzasadnić jego
odłączenie od sieci w jakiś racjonalny sposób. Jak będą udokumentowane
materiały świadczące o jego nadużyciach i szkodliwym wpływie na usenet,
to nie będzie problemu z jego odcięciem od sieci, bo innej rady chyba
nie ma. A to, że on sobie to wkalkuluje w jego spiskową teorię dziejów,
to już jego prywatna sprawa.

--
Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS: w3.pld.org.pl
Bóg stworzył apcoh, aby ćwiczyć lamerów. I tak się tam właśnie dzieje.

9. Data: 2002-12-02 18:03:37

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew wrote:

> no wlasnie ze nie ...

> Nie, moze mu polecic odpowiednia kuracje ?

Znalazlem w przedwojennym leksykonie Lekarz Domowy,
kuracje dla Artura.
Codziennie 3 lewatywy, przed sniadaniem, przed obiadem i przed spaniem.
Jest to skuteczna terapia na trolle internetowe .

Artur wielokrotnie spamowal dyskusje na usenecie,
moje, czy prowadzone przez innych,
ale nie sadzilem ze to sie tak szybko posunie
i nagle poczuje sie osaczony, bezradny i zagubiony.

Mysle, ze jest to opisany syndrom internetowy.
Czyli uczucie naglego wyalienowania sie ze srodowiska internetowego.

No bo dotychczas pisal bzdury, inni rechotali i bylo klawo.
A nagle dyskusje rozpoczely sie na tematy intelektualne, poziom sie
podniosl i geba w ciup.

Nie wiadomo jak sie na salonach odezwac, nie wiadomo co powiedziec,
co wypada i stad tak atak agresji, wybuch gniewu i szukanie pomocy,
gdzie sie da.
Ratowanie dnia wczorajszego, ktory kojarzyl sie z beztroska
i swoboda trollowania.

Ale to naprawdy nie ma znaczenia czy to ja, czy ktos inny
uswiadomi Arturkoi i innym trollom internetowym,
ze za 2,5 roku Polska staje sie czlonkiem UE
i zaczyna obowiazywac w internecie unijne prawo i normy internetowe.
Pojawi sie monitoring wszystkich grup dyskusyjnych,
kontrole naruszen Europejskiej Konwencji,
pojawia sie przedstawiciele organizacji spolecznych, zwalczajacych
mobbing.

I nagle internet stanie sie znow miejscem prowadzenia rozsadnych
dyskusji.
A bedzie obowiazywala zasada : Zero Tolerancji dla Agresji.

I wtedy to nie krajowy Abuse, czy znajomi trolla , beda rozpratrywaly
naruszenia prawa na internecie, ale wlasciwe instytucje unijne i zgodnie
ze standardem europejskim.

Jak to dziala w Niemczech, i czym sie konczy trollowanie, kazdy moze sam
sprawdzic na usenecie,
zapisujac sie i piszac do niemieckich grup dyskusyjnych.

jacek

10. Data: 2002-12-02 18:08:29

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> No bo dotychczas pisal bzdury, inni rechotali i bylo klawo.
> A nagle dyskusje rozpoczely sie na tematy intelektualne, poziom sie
> podniosl i geba w ciup.

Jak na razie, to z Ciebie od paru lat wszyscy polewają.

> Jak to dziala w Niemczech, i czym sie konczy trollowanie, kazdy moze sam
> sprawdzic na usenecie,
> zapisujac sie i piszac do niemieckich grup dyskusyjnych.

Taaa? A niby czym? Bo z tego co się dowiedziałem od przedstawiciela
jednego z operatorów (hehe, na wszelki wypadek sprawdziłem twoje
brednie) powiedział mi, że są to oczywiste bzdury i z wielkim
zainteresowaniem słuchał najpierw opowieści o tobie, a później czytał
podesłane linki twojej wesołej twórczości. Dostałem maila z
podziękowaniem, za to, że po przetłumaczeniu całe biuro mogło się
pośmiać ;-) Więc nie wciskaj nam tu kitu, bo i tak wszyscy wiedzą, że
bredzisz jak pocięty.

--
[...]

USG w połowie ciąży
Boli ucho :-(((( PILNE !!!
Irydiologia - czy jest faktycznie skuteczna ?
Czy są tu jacyś lekarze?
Logest a tycie