Schodzące dziąsło

1. Data: 2005-02-10 12:13:23

Temat: Schodzące dziąsło
Od: "tomek(int)" <i...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
od jakiegoś czasu ubywa mi dziąsła przy górnych zębach po prawej
stronie. Ubyło go do tego stopnia, że wyszła część zęba (a właściwie
trzech) i tu nie wiem, czy niepokryta szkliwem czy co, w każdym razie
bardzo wrażliwy jest w tym miejscu na wszelkie zimne rzeczy. Tu pytanie:
czy to może być początek paradontozy czy to jakaś inna choroba dziąseł i
jak to leczyć? Pewnie trzeba się udac do dentysty, ale może tu zasięgne
wstepnych informacji. Dodam tylko, że o uzębienie dbam, używam też
płynów do płukania jamy ustniej ;)

pozdrawiam
tomek