Ścięgna

1. Data: 2002-02-14 18:34:45

Temat: Ścięgna
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kilka dni temu mialem wypadek. Mam przeciete sciegno, prostownik trzeciego
palca. Lekarz mnie pozszywal, bylem na kontroli, rana goi sie chyba bez
powiklan. Czy ktos moglby powiedziec jak bedzie ze sprawnoscią tego palca?
Ewentualnie jak dlugo moze potrwac dochodzenie do jako-takiej sprawnosci?

Pozdrawiam
Renton

2. Data: 2002-02-14 19:33:27

Temat: Re: Ścięgna
Od: "Piotr Rostkowski" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAJ

zapytaj lekarza o masaż kontralateralny

Dzięki jego zastosowaniu można średnio
przyspieszyć zrost kostny o 2 tygodnie (jak się spisuje
przy ścięgnach-dokładnych informacji nie posiadam, ale
moim zdaniem bardzo podobnie). Zapytaj lekarza

Ten rodzaj masażu zapobiega wielu zmianom charakterystycznym
dla długotrwałego unieruchomienia kończyny.

Niestety jego "wadą"jest chiba to że trzeba go wykonywać
po pierwsze na granicy bólu (ale go nie przekraczać !),
po drugie masaż powinno się wykonywać 2 razy dziennie po około
8 - 12 minut przez 6 dni w tygodniu.

PS. Droga Kaju myśle że tym razem miałem coś jednak
do powiedzenia :)

pozdrawiam Cie serdecznie i wszystkich czytających

Piotr Rostkowski www.masaze.pl /z działu o masażu konralateralnym/

Objawy
objawy
FILMY EROTYCZNE