Sędziowie we własnej sprawie :-D

1. Data: 2013-07-05 22:07:41

Temat: Sędziowie we własnej sprawie :-D
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bibula.com/?p=69249

"Rusza kuriozalny projekt ,,Rodziny z wyboru". Polska Akademia Nauk
podejmuje studia nad związkami i rodzinami osób homo- i transseksualnych.
Szczegóły przedsięwzięcia opisał dziennik ,,Rzeczpospolita".

Badania ankietowe na próbie 1,1 tys. respondentów oraz kilkadziesiąt
pogłębionych wywiadów - takimi metodami naukowcy będą diagnozować związki
gejów, lesbijek, osób transpłciowych i biseksualnych mieszkających w
Polsce.

Kierownikiem zespołu badawczego została dr hab. Joanna Mizielińska z
Instytutu Psychologii PAN. Badaczka jest socjologiem i psychologiem,
specjalizuje się w gender studies, kulturoznawstwie i filozofii
feministycznej. Jest autorką artykułów dotyczących problematyki gender
studies i queer theory opublikowanych m.in. w piśmiennictwie
feministycznym: ,,The European Journal of Women's Studies", ,,OSKA", ,,Pełnym
Głosem". Jako stypendystka Fulbrighta na Uniwersytecie Princeton w USA,
prowadziła badania pod kierunkiem prof. Judith Butler, znanej z radykalnych
przekonań feministycznych oraz krytyki tożsamości płciowych.(...)"

I po co to całe zamieszanie? Wyniki są do przewidzenia, patrząc na
"kierownicę": TE ZWIĄZKI SĄ FANTASTYCZNE, LEPSZE NIŻ HETERO! I TRZA DAĆ IM
DZIECI DO ADOPCJI!

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

2. Data: 2013-07-06 11:48:00

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Wreszcie napisałaś coś mądrego.

3. Data: 2013-07-06 13:54:22

Temat: Re: Sędziowie we własnej sprawie :-D
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-05 22:07, Ikselka pisze:
> http://www.bibula.com/?p=69249
>

> I po co to całe zamieszanie? Wyniki są do przewidzenia, patrząc na
> "kierownicę": TE ZWIĄZKI SĄ FANTASTYCZNE, LEPSZE NIŻ HETERO! I TRZA DAĆ IM
> DZIECI DO ADOPCJI!

Zgadzam się - marnowanie publicznych pieniędzy, a wyniki tych badań i
tak nic nie zmienią, przeciwnicy homków, i ich stronnicy pozostaną przy
swoim zdaniu, a pozostałej reszcie będzie tak jak jest teraz -
całkowicie obojętne.

4. Data: 2013-07-06 14:31:08

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niebardzo, bo gender to nauka społeczna i tym samym przeciwnicy walczą przez
porównanie_aby zabronić silnika parowego bo wóz bez koni jest wytworem szatana, nie
ma co się oglądać na chamów ze wsi i ich niedorozwniętych biskupów, bo samochodów by
nigdy nie było.

5. Data: 2013-07-06 15:18:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jul 2013 13:54:22 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> tak nic nie zmienią, przeciwnicy homków, i ich stronnicy pozostaną przy
> swoim zdaniu, a pozostałej reszcie będzie tak jak jest teraz -

Pewno pieniądze z Homounii dostali.

6. Data: 2013-07-06 15:19:07

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak się ich czyta to przez perspektywe czasu widzimy jakie to buraki. Czyli ci co
mieli pierwsze samochodzy po wsiach jeździli straszyć buraki. Bo oni jak zobaczyli
wóz bez koni to szatan w tym tylko brał udział, histeria, wycie, koniec świata.
A teraz wsadź homo do samochodu i jedź na wiochę, to histeria, wycie, koniec świata.
Widzisz dokładnie to samo . Dlatego gombro pisał że buraki tak boją się
uczłowieczania, a kultura i nauka to wymiar ludzkiego człowieczeństwa to buraki nie
jest gatunkiem ludzi.
I aż do roku 2012 czekaliśmy na potwierdzenie tej intuicji, homo sapiens kopulował z
neandertyczykami i w czterech procentach przekazał homo sapien swojego geny, więc
rodzi się część ludzi nie będąca ludźmi, tylko
człowiekowatymi.

7. Data: 2013-07-06 19:32:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
I po co to całe zamieszanie? Wyniki są do przewidzenia, patrząc na
"kierownicę": TE ZWIĄZKI SĄ FANTASTYCZNE, LEPSZE NIŻ HETERO! I TRZA DAĆ IM
DZIECI DO ADOPCJI!
============================

Najpierw sam się zgłoś. Niech Cię zaadaptują, przecwelują i co tam jeszcze.
A jak Ci się spodoba- pomyśl nawet o adopcji.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

8. Data: 2013-07-06 19:53:30

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdybym był dzieckiem to bym wybrał rodziców gejów, ciepło, dom, tolerancja itd...za
to nogami i rękoma bym się bronił przed rodziną katolicką, bo chłód, przemoc,
dewiacje, ideologia po której już nigdy bym nie był normalnym człowiekiem, chyba że
po długim leczeniu. Jakie to szczęscie że mnie nieszczęście omineło i nie urodziłem
się w chorym domu.

9. Data: 2013-07-06 20:11:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

=====

Aż tak bardzo swędzi Cię odbyt? Może to robaki po prostu?

10. Data: 2013-07-06 20:44:07

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego kraje legalizują adopcje dzieci przez homo, bo tworzą normalne rodziny gdzie
niedochodzi do nadurzycia seksualnego, co innego można powiedzieć o klerze który non
stop wyburza aferami pedofilmymi. Tak więc jaka rodzina zapewni dziecku
bezpieczeństwo-gejowska, bo katolicka to widzimy co katole wyprawiali z dziećmi,
przemoc, tortury, masowe gwałty, afera za aferą i dlatego matki pilnują teraz dzieci
by nie zostawały same wśród katolików.

Kuzyneczka?
Jaszczurza polityka
Ghostkowi ;)