Seks jest grzechem.

From: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Seks jest grzechem.
Date: Mon, 20 Aug 2001 06:26:03 +0200
Sender: t...@f...onet.pl@pc149.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

Tak drogie Panie, seks to grzech. To okropny grzech! Niesamowicie okropny
grzech i obrzydlistwem w dodatku. Seks jest niesamowicie o....Dobra starczy
wprowadzenia bo mi sie przymiotniki skacza.
A BOG to wszystko widzi! ON widzi ze najwarzniejsze w zwiazku uznajecie
zaspokojenie seksualne i gotowe jestescie szukac tego 'jedynego' partnera
metoda prub i bledow[a potem go eksploatowac az sie znudzi i trzeba bedzie
szukac nastepnego powaznego zwiazku]. To niepowarzne. Zaspokojenie seksualne
uwarzacie za warunek konieczny szczescia; mylicie sie, w ten sposob
szczescia nieznajdziecie zapchacie sie tylko jego substytutem. Pogon za
uciecha cielesna zamyka wam oczy. Seks waszym sensem zycia, zalosne.
Bog to widzi. Wina wasza straszna i spotka was za nie odpowiednia KARA
BOSKA.Tu na tym swiecie, najobrzydliwszym ze swiatow. Kara w dzien w dzien,
rozczarowania, strata forsy, brak czasu i snu. Tak kara Te male obrzydliwe
kreatury, wasze dzieci. Lecz najpierw ciaza, byscie sie psychicznie na te
nieszczescie przygotowaly , a potem porud niczym przywitanie w piekle.
No i niech wam sie niezdaje ze mozecie oszukac BOga, poprzez seks
oralny, analny i prezerwatywy o nie, czy wam sie zdaje ze mozecie zrobic w
chuja BOGA? KIm wy jestescie? Pyłem jesteście. Przy okazji pragne zaznaczyc
ze seks oralny i analny to jeszcze gorszy grzech niz sam seks. A seks z
prezerwatywom jest jeszcze od nich o 100 razy gorszy.
Wspomnialem juz o seksie oralnym, to powinienem uzasadnic ze jest on
grzechem. Z racji tego ze pewni heretycy twierdzili 'ze kiedy kobieta uzywa
swych czesci oralnych w seksie to niejest to wcale niepopelnia grzechu, bo
niesprawia jej to przyjemnosci ,a bez przyjemnosci niema grzechu.' To
falszywe twierdzenie, one to poprostu to uwieliaja, mowie wam. A najbardziej
to lubia lykac sperme(chyba z uwagi na grak witamin). A gdyby jeszcze
przyjemnosc w seksie oralnym niestarczyla za grzech to trzeba wiedziec ze
kiedy kobieta lyknie sperme, to popelnia kanibaizm i morderstwo, a kiedy
kobieta wypluje to popelnia grzech adopcji.
Prezerwatywa. Niepodlega dyskusji ze nieludzkim jest zmuszanie
menszczyzny do zakladania tych ciasnych, , utrudniajacych odychanie kaftanow
na falusa. W dodatku te niewygodne opakowania uniemożliwiają czerpanie
jakiejkolwiek przyjemności z kontaktów z drugim człowiekie. [tu za drugiego
czlowieka uznaje kobiete, w drodze wyjątku, żeby potem niedomówin niebyło].
A wiec podsumowujac to cale zlo, grzech i zepsucie na tym swiecie jest
przez kobiety. to one namawiaja do zlego.
Dlatego jak jakas juz dorwiecie to wskakujcie na nia i przynajmniej raz
na dobe w seksie z nia bo borzemu uczestniczcie[seks w malzenstwie jest
prawie neutralny moralnie], bo jak niebedziecie tego robili to ten demon
pujdzie i obcych chłopów bedzie bałamucił. Musicie robic tak az ja spotka
przynajmniej 2 razy kara boska i niebedzie miala czasu na rzadne
przyjemnosci i dopiero wtedy bedziecie mogli odpoczac. Ni i z tego ze cale
zlo z kobiety to musicie ja krutko trzymac. Robcie tak jak wam mowie. Jak
bym mial jakas kobiete na stale to terz bym ja krutko trzymal, ale wiecie
celibat.