Sensowna dieta + bieganie

1. Data: 2006-07-26 10:03:15

Temat: Sensowna dieta + bieganie
Od: "Gregus" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mężczyzna lat 30. Wzrost 175cm, waga 85kg, silna, dobrze umięśniona
sylwetka. Defekt do korekty - "opona" okalająca pas. Od 2 tygodni biegam, od
lat ćwiczę na siłowni (rekreacja). Dopomóżcie dobrzy ludzie i doradźcie,
czego się wystrzegać w swojej diecie.
Nadmienię że lubię jeść...oj lubię :) Słodyczy mogę się wyrzec, chipsów mogę
się wyrzec... ale pizzy, zapiekanki, lazanii i grilowanego (w sezonie)
raczej nie odrzucę, a i kurcze pieczone i w każdej innej postaci przyjmuję w
duuuużych ilościach (to chyba 'in plus'). Przepadam za ziemniakami, chlebem
nie wzgardzę, ryż uwielbiam, mięsko tylko chude, jogurty i sery mogę jeść co
dnia, makarony, pierogi, itp pałaszuję jak się da i ile się da. Tyle tytułem
zobrazowania moich kulinarnych upodobań i przyzwyczajeń. Aaa, jeszcze jedno,
ile czasu biec aby skutecznie spalać tłuszcz - ile razy w tygodniu i jaki
czas biegu?

Za wszelkie porady z góry dziękuję - Gregus

2. Data: 2006-07-26 10:10:15

Temat: Re: Sensowna dieta + bieganie
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Gregus* pisze:

> [...]
> ile czasu biec aby skutecznie spalać tłuszcz - ile razy w tygodniu i jaki

Zapisz się na np karate. Tam jest dobry wycisk aerobowy.
2-3 raz w tygodniu. Na treningi pieszo. Z diety wywal cukry
o wysokim IG. Rano spożywaj białka i węglowodany,
wieczorem tłuszcze i białka z niewielką ilością węglowodanów.
Dieta http://dietamm.com/ będzie dobra.

Znajdź sobie inne hobby zamiast jedzenia ;-)
Nie wiedziałeś, że sama siłownia nie pozwoli na utrzymanie linni?
Zwróć uwagę, że metabolizm faceta zmienia się po trzydziestce!

Pozdrowienia.

--
'''..\
< _| (

3. Data: 2006-07-26 10:26:45

Od: "Gregus" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" napisał w wiadomości:

> Zapisz się na np karate. Tam jest dobry wycisk aerobowy.
> 2-3 raz w tygodniu. Na treningi pieszo. Z diety wywal cukry
> o wysokim IG.

Bieganie jako ćw. aerobowe wystarczą mi w zupełności. Karate odpada.

>Rano spożywaj białka i węglowodany,
> wieczorem tłuszcze i białka z niewielką ilością węglowodanów.
> Dieta http://dietamm.com/ będzie dobra.
>
> Znajdź sobie inne hobby zamiast jedzenia ;-)

Nie jest tak że dzień w dzień się objadam, przejadam, pakuję w siebie
niebywałe ilości żarła...o nieeee :) Po prostu czasami ( 1x - 2x w tygodniu)
lubię sobie "pogrzeszyć" i wspólnie ze znajomymi spotykamy się przy jakimś
solidnym jadle.
Generalnie ogólne pojęcie nt. żywienia mam... ale "wszystkiego sie nie wie".
dlatego pytam.

> Nie wiedziałeś, że sama siłownia nie pozwoli na utrzymanie linni?
> Zwróć uwagę, że metabolizm faceta zmienia się po trzydziestce!

Wiedziałeś wiedziałeś....

> Pozdrowienia.

Dzięki za odpowiedź, przejrzę podesłany link i coś z zawartych tam treści
być może wdrożę do swego programu sportowo dietetycznego :)

Pozdrawiam - Gregus

4. Data: 2006-07-26 10:36:04

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Gregus* pisze:

> Bieganie jako ćw. aerobowe wystarczą mi w zupełności. Karate odpada.
Mimo to polecam. Aha - kondycje można w ten sposób nieźle podładować.
Np mi po kilku latach karate nie sprawiało trudności przebiegnięcie
13 km - coroczny bieg wokół lokalnego zalewu...

> Dzięki za odpowiedź, przejrzę podesłany link i coś z zawartych tam treści
> być może wdrożę do swego programu sportowo dietetycznego :)
I o to chodzi.

5. Data: 2006-07-26 13:52:14

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ile czasu biec aby skutecznie spalać tłuszcz - ile razy w tygodniu i jaki

Ja biegam prawie zawsze rano ok. godziny z malymi przerwami na marsz. Jak nie
ma upalow to dolaczam cwiczenia na orbitreku w domku jak mam czas, z raz czy 2
razy w tygodniu cos z ciezarkami. Raz w tyg basen, kiedys 2 razy w tyg
chodzilam na tance teraz czasu brak.
Nie mam nadwagi, a jem wszystko z wyjatkiem tego czego nie lubie i od jakiegos
czasu tego co szkodzi na cere. I to wcale nie jakos malo, kolezanki z nadwaga
jedza mniej ode mnie.

Mysle ze trzeba jesc tyle ile dany organizm potrzebuje i spala po prostu, bez
obzerania sie przesadnego.
--
pozdr,
ewka

6. Data: 2006-07-26 14:23:24

Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregus napisał:
> Witam !

1kg twojego tluszczu to dystns do przebiegniecia ok. 70km wtedy to
spalisz. Wiec wystarczy policzyc i leciec do Moskwy.............

7. Data: 2006-07-27 14:41:18

Od: "Advert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> Zwróć uwagę, że metabolizm faceta zmienia się po trzydziestce!

No toś mi humor schrzanił....
Ja nie wiedziałem... a gdzie sięo tym tam czyta? I jak się toto zmienia po
30 akurat?
pozdr
ad

cellulit
artykul z WP
dlaczego rekin
Jak spalić tłuszcz na brzuchu?Prosze o porade
monodieta tłuszczowa