Sephora

1. Data: 2002-12-17 15:06:40

Temat: Re: Sephora
Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam znalazłam polskie lokalizacje:-)))
> Ale niestety Poznania tam nie było:-((((((((
> Jestem zawiedziona.
>
> Magda

Cha, znalazłam koło Poznania:-)))))))))))))))))

magda

1. Data: 2002-12-17 15:12:16

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Madziarka " wrote:

> Widzę, że te kosmetyki są naprawdę rewelacyjne :-)
> A czy możecie mi powiedzieć gdzie w Poznaniu można je kupić? Jestem
> bardzo zaciekawiona nimi. Tak je wychwalacie i też chciałabym się
> przekonać, czy są takie dobre jak piszecie.

W Auchan w Tarnowie Podgórnym :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-17 15:17:47

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> " Madziarka " wrote:
>
> W Auchan w Tarnowie Podgórnym :)
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154

Dzięki.
W Auchan w Komornikach też jest:-)))

Magda GG3115032

1. Data: 2002-12-17 17:27:43

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Przyznam szczerze, ze nie znam tej marki kosmetykow i jeszcze jak na razie
: nie zetknelam sie z nimi.

Oj kosmetyki sa dosc dobre i stosunkowo tanie, co najlepsze maja wspolne
laboratoriua i fabryke bodajze z Diorem.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-17 18:07:14

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> Oj kosmetyki sa dosc dobre i stosunkowo tanie, co najlepsze maja wspolne
> laboratoriua i fabryke bodajze z Diorem.
> Pozdrawiam
> K.

No chyba przy najbliższej okazji, jak będę w jakims markecie, to na 100%
rozejrzę się za nimi. Jeszcze jak piszecie są stosunkowo tanie i dobre, to z
pewnością tak jest. Jak będę miała już jakiś w domu i go przetestuje na
własnej skórze (a mam mieszaną) to dam Wam znać co o nich myślę i jakie ja
mam z nimi doświadczenia.
Macie to jak w banku.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-12-17 23:15:45

Temat: Wody Sephora - długie
Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to pewnie te malutkie pojemniczki z zapachami 'naturalnymi'? no
> perfumami bym tego nie nazwala ;), ale zapaszki mile do pryskania moze
> nawet siebie
niestety mylisz nowe wody Sephora z malymi wodami toaletowymi, ktore
zapachowao odpowiadaja tzw. "kąpieli Sephora" (żele pod prysznic, płyny do
kąpieli, mydełka, perełki do kąpieli i kulki) w tej samej nucie zapachowej.
nowe wody pod szyldem Sephora to sześć różnych wód:
kolor niebieski - relaxing blue,
kolor fioletowy - cosmic purple,
różowy - sensual pink,
pomarańczowy - exhilarating orange,
żółty - hot yellow,
zielony - energizing green
Zaskakujące działanie n awiele zmysłów - w zależności od nastroju - polecam
szczególnie łagodny różowy.
A z serii White i Brown polecam szczególnie pastylki do kąpieli, które
rozpuszczają się w wannie jak calcium, białe sa z dodatkiem bawełny i
cudownie farbują wodę na biało - czujesz się jak Kleopatra w kozim mleku
(tylko zapach lepszy)
Sprawdziłam, dziś powtarzam kąpiel:)

pozdrawiam,
Slawka

--
"Jeśli urodziliście się bez skrzydeł,
nie przeszkadzajcie im wyrosnąć."

1. Data: 2002-12-18 09:49:35

Temat: Re: Wody Sephora - długie
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Slawka wrote:

> [...]
> rozpuszczają się w wannie jak calcium, białe sa z dodatkiem bawełny i
> cudownie farbują wodę na biało - czujesz się jak Kleopatra w kozim mleku

jakos nie zwrocilam uwagi na nowe zapachy - dzieki, pewnie wyprobuje
przy okazji :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-18 10:03:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawka <p...@m...icpnet.pl> napisał(a):

>(żele pod prysznic, płyny do
> kąpieli, mydełka, perełki do kąpieli i kulki)

Kulki Sephory niszczą akrylową wannę - nie płyn ze środka, tylko ten glut
robiący za opakowanie. Raz mi się przykleił do dna wanny i w tym miejscu jest
chropowata plama.

JoP

1. Data: 2002-12-19 21:12:49

Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziarka" <m...@p...fm> napisał w wiadomości > >
> Cha, znalazłam koło Poznania:-)))))))))))))))))
Ale ci fajnie, ja niestety moge sobie pomarzyc o jakichkolwiek sklepach
firmowych o ktorych nieraz piszecie. Niestety moj zakichany Bialystok ma
tylko empik i rossmana. Czasami fajnie pofantazjowac sobie o wielkim
swiecie.....
Kasia

Jaki macie kolor oczu?
Trądzik mocórki