Sępienie :).

1. Data: 2006-03-14 22:09:51

Temat: Sępienie :).
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w związku z wiosną ktoś planuje coś podarować? Taką osmunda regalis na
przykład? Albo link chociaż...
Anka

2. Data: 2006-03-15 06:19:04

Temat: Re: Sępienie :).
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w związku z wiosną ktoś planuje coś podarować? Taką osmunda regalis na
> przykład? Albo link chociaż...
> Anka

Mam na wydaniu katalpy,wierzby mandżurskie, prinsepie,ale za duże
do wysyłki,do odbioru na miejscu.Pomogę wykopać.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-03-15 07:46:12

Od: leo <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska napisał(a):
> Czy w związku z wiosną ktoś planuje coś podarować? Taką osmunda regalis na
> przykład? Albo link chociaż...
> Anka

ja mogę się podzielić liliowcami - dwie nienazwane odmiane, stare jak
świat... jesienią podzieliliśmy dwie karpy które rosły od... od zawsze
:) a przynajmniej odkąd ja pamiętam czyli jakieś kilkanaście do
dwudziestu lat. jedne są żółte drugie bardziej pomarańczowe. żadne
rewelacje ale mam ich sporo.
jesienią będę rozdawał lilię Brunello - mnoży się jak głupia :)
pozdrawiam
leo

4. Data: 2006-03-15 09:01:15

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Mam na wydaniu katalpy,wierzby mandżurskie, prinsepie,ale za duże
> do wysyłki,do odbioru na miejscu.Pomogę wykopać.
> Pozdrawiam.Mirzan

a, ja bym mogła posepic?Moj Tomek jedzie w Twoja strone i bardzooo
chetnie bysmy sie na nie zaczaili;-)Wyslij mi Swoja oferte, to przy
okazji by mi zabrał reszte
--
Gosia

5. Data: 2006-03-15 09:31:14

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

leo napisał(a):

> [...]
> rewelacje ale mam ich sporo.
> jesienią będę rozdawał lilię Brunello - mnoży się jak głupia :)

A jak z odbiorem? Bo takie pomarańczowe liliowce "stare jak świat " to
mam, ale na żółte chętnie bym się zapisała :)
Ja prawdopodobnie będę miała trzykrotkę niebieską na zbyciu, ew.
wymienię na białą albo różową. A co do reszty- jeszcze za dużo śniegu :(

Pozdrawiam
Ania L.

6. Data: 2006-03-15 10:42:12

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a, ja bym mogła posepic?Moj Tomek jedzie w Twoja strone i bardzooo
> chetnie bysmy sie na nie zaczaili;-)Wyslij mi Swoja oferte, to przy
> [...]

Do oferty jeszcze bardzo daleko, wszystko zamarznięte, napewno
wiele wymarzło,a kiedy nowe urośnie, trudno przewidzieć.
Daj znać, jak Tomek będzie jechał, wytłumaczę jak do mnie trafić.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-03-15 15:45:47

Od: " leo" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał(a):

> [...]
> Ja prawdopodobnie będę miała trzykrotkę niebieską na zbyciu, ew.
> wymienię na białą albo różową. A co do reszty- jeszcze za dużo śniegu :(

mam te liliowce posadzonkowane w doniczkach, wiec nie bedzie problemu z
wyslaniem. Ewentualnie odbior osobisty - okolice Puław.
Przypomnij sie jak bedzie cieplej.
Pozdrawiam
leo

8. Data: 2006-03-15 20:36:06

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> [...]
> wiele wymarzło,a kiedy nowe urośnie, trudno przewidzieć.
> Daj znać, jak Tomek będzie jechał, wytłumaczę jak do mnie trafić.
Dobrze, odezwe sie;-)a mzoe do tej pory mrozy puszcza

--
Gosia, marzyciel

9. Data: 2006-03-16 09:00:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1fd4.00000031.4417b1d8@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Mam na wydaniu katalpy,wierzby mandżurskie, prinsepie,ale za duże
> do wysyłki,do odbioru na miejscu.Pomogę wykopać.

Hejka. Zachomikowałeś trochę dynamitu, Mirku? < lol >
Pozdrawiam przezornie Ja...cki

10. Data: 2006-03-16 09:46:50

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

leo napisał(a):
> nie bedzie problemu z
> wyslaniem.

Fajnie :)

> Ewentualnie odbior osobisty - okolice Puław.

No tu bym miała kłopot- z Zabrza mi trochę daleko :(

> Przypomnij sie jak bedzie cieplej.

Nie omieszkam :D

Pozdrawiam
Ania L.

Irysy ensata
Szółki drzew owocowych - okolice Warszawy
Taras - co radzicie ?
zamiokulkas pomocy
adresy zagranicznych szkółek i sklepów