Sępienie - pierwsze koty za płoty

101. Data: 2004-12-13 21:38:33

Temat: Re: Sępienie - pierwsze koty za płoty
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote:

> I nie spotkałam jeszcze w sprzedazy zadnych nasion pierwiosnkow.

Kilka sztuk sprowadziłem z Norwegii, kilka z Anglii.. Jak co wylizie,
to dam znać :). Przed wiosną znów spróbuję z Norwegii a potem z
Austrii :).

Ale jakby kto się do Nepalu wybierał, to proszę wcześniej dać znać :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekł Mr. Leopard z Dżakarty,
że kiedyś bawiły go karty.

102. Data: 2004-12-14 06:51:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in news:cpkj2i$98a$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Jeśli to jest to co zaprezentowane na zdjęciach to bardzo chętnie
> albo
> jeszcze bardziej :-)

Sniezyca wiosenna :-)
Zapisalam, ale jeszcze przypomnij sie w kwietniu :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

103. Data: 2004-12-14 18:45:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sniezyca wiosenna :-)
> Zapisalam, ale jeszcze przypomnij sie w kwietniu :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Oczywiście też sobie zapiszę, choć smutno mi że nie tej wiosny u mnie
zakwitnie ;-)

Serdecznie Miłka

nomen omen oman:)
niusy