Serwerek FTP i swieta

1. Data: 2002-03-27 21:35:08

Temat: Serwerek FTP i swieta
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rozpisalam sie dzisiaj strasznie to juz i to napisze poki mam czas i
pamietam ;)

Na swieta zabieram dysk do domu rodzinnego, totez zapowiadam od razu
przerwe w dzialaniu serwerka od piatku kolo 16:30 do nie wiem kiedy :)
Mysle, ze gdzies do wtorku 22-23, najpozniej do srody :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-28 09:45:33

Temat: Re: Serwerek FTP i swieta
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184
.19...
> [...]
> przerwe w dzialaniu serwerka od piatku kolo 16:30 do nie wiem kiedy :)
> Mysle, ze gdzies do wtorku 22-23, najpozniej do srody :)

Aj, aj aj i co my zrobimy? Dysk to Twoja maskotka:)?
Nie przejmuj sie nami, tez mamy swieta:)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-28 19:28:32

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> Aj, aj aj i co my zrobimy? Dysk to Twoja maskotka:)?

Tak ;)

> Nie przejmuj sie nami, tez mamy swieta:)

Nie przejmuje sie, ale staram sie jak moge, zeby wszyscy byli zadowoleni :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-29 09:28:31

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:X...@1...117.184
.19...

> Nie przejmuje sie, ale staram sie jak moge, zeby wszyscy byli zadowoleni

Swoim serwerem zrobilas nam niesamowita frajde i duze udogodnienie, jestesmy
zadowoleni nadzwyczaj:)
Elzbieta

Tasma z kanwy
zyczenia