Serwerek - anonymous

1. Data: 2002-06-07 07:38:25

Temat: Re: Serwerek - anonymous
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monga, to co ja powinnam zrobić, żeby mieć dostęp do serwerka???????? Nie mam
IP kompa (surfuję w pracy). Czy może da się jakos na hasło, albo co?

Witam :)

Mam nadzieje, ze teraz sie troche wyjasni :)

1. Data: 2002-06-07 08:41:06

Od: Anka Deregowska <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga wrote:
> [...]
> uda mu sie polaczyc. Ta druga rzecz to dopiero w przyszlosci, no a wszystko

Monga,
A mozna tej opcji przypisywania do IP uniknac? Wynika to z tego, ze na
razie nie mam Inetu w domu, wiec najczesciej lacze sie od mojego Mezczyzny
z pracy lub od jego kolegi z pokoju (kompy sa bezpieczne, obaj sa
adminami). Wynika to z tego, ze jak przychodze to siadam przy tym
komputerze, ktory jest wolny. Czasem jednak udaje mi sie pozyczyc modem
(na razie nie kupuje, bo juz trzeci (!) miesiac firma mnie zwodzi, ze oni
juz lada dzien przyjda zamontowac lacze stale...), wiec wtedy lacze sie od
siebie. Mysle, ze nie tylko ja moge miec takie problemy...

Pozdrowionka
Aneczka (KRAKOW)

1. Data: 2002-06-07 10:15:05

Od: c...@p...onet.pl (Ewa Rymszewicz) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06 cze 2002, w <X...@1...110.120.9>
n...@p...fm (Monga) pisze tak:

> Dlatego od teraz
> dostęp będzie tylko i wylacznie na konto, a byc możz jeszcze konto
> bedzie przypisane do danego IP

Tyle, że tym samym dostęp miałyby chyba tylko osoby ze stałym łączem,
prawda?

ER, która w tepsie ma barrrdzo ruchome IP :-(
(a tak w sumie - dużo osób łączy się z serwerem przez modem?)

1. Data: 2002-06-07 10:44:46

Od: "Renata" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Podglądam sobie listę już od jakichś dwóch miesięcy, podglądam też
regularnie serwerek aż tu nagle niespodzianka. Wprawdzie na krzyżykach się
nie znam, ale pojawiają się tam też inne rzeczy. Chciałam więc zapytać co
powinien zrobić człowiek (ze stałym łączem), który chciałby mieć dostęp do
serwerka? Renata KK

1. Data: 2002-06-07 11:28:46

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No własnie!!!!!!!!! A co mam zrobić ja, która klikam z pracy? Bez IP? Ze stałym
łączem?

1. Data: 2002-06-07 15:47:56

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Lorent" <I...@i...pl> :

> Wymiana czasopism, skanowanie, kserowanie itp. było i
> będzie nadal źródłem wymiany wzorów. Tylko może róbmy to ciszej, na
> priv. A do stron z ciekawymi wzorami podawajmy linki na grupie.

Serwerek powstal wlasnie dlatego, zeby skonczyc w miare mozliwosci z ta
wymiana na priv :) A na razie go nie zamykam przeciez :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

1. Data: 2002-06-07 15:51:55

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> :

> To jak ja bidn sierotka moge teraz scianac wzorki od Ciebie?? Mam
> katalogi do 19.05. (ciach)

Tak jak zawsze oczywiscie :) Tylko jezeli nie masz konta - niestety nie
pamietam wszystkich osob ktorym zakladalam konta, bo jest juz naprawde
spora ilosc, to musisz sobie wymyslic jakas nazwe uzytkownika oraz haselko,
ja Ci konto zaloze i bedziesz mogla sciagac wszystko tak samo, tylko ze
bedziesz musiala sie logowac na to swoje konto, a nie anonimowo. Jezeli
konto juz masz, to nie ma zadnego problemu :)

To samo sie tyczy wszystkich innych osob - odpowiadam akurat tutaj,
poniewaz ten post jest pierwszy :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-06-07 15:53:57

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

<g...@p...onet.pl> :

> IP kompa (surfuję w pracy). Czy może da się jakos na hasło, albo co?

ALez oczywiscie, ze masz IP :) Kazdy komputer w sieci ma swoj wlasny numer
IP i juz :) Co najwyzej mozesz miec IP takie wewnatrz firmy, a na zewnatrz
wszystkie komputerki jakie masz w firmie sa widziane jako jeden komputer -
ale to nie ma znaczenia, bo ten jeden komputer tez ma swoje IP :) To tak
gwoli scislosci krotka dygresja na temat IP ;)

Co do reszty - patrz post na odpowiedz Hani :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-06-07 15:57:34

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anka Deregowska <a...@k...ae.krakow.pl> :

> [...]
> zwodzi, ze oni juz lada dzien przyjda zamontowac lacze stale...), wiec
> wtedy lacze sie od siebie. Mysle, ze nie tylko ja moge miec takie

Czy mozna uniknac - nie wiem :) Na razie w kazdym razie jej nie ma, mysle
ze martwic bedziemy sie pozniej, jezeli juz tak bedzie :) Opisane przez
Ciebie przypadki nie stanowia zadnego problemu - dla osob z modemem
przydziela sie pewien dopuszczalny zakres IP - w koncu telekomunikacja nie
przydziela az tak bardzo przypadkowych IP, zeby nie dalo sie z tym zupelnie
nic zrobic :) Podobnie w przypadku firmy - wszystkie komputerki roznia sie
co najwyzej ostatnia czescia numeru IP, wiec to tez zaden problem :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-06-07 15:58:07

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl (Ewa Rymszewicz) :

> Tyle, że tym samym dostęp miałyby chyba tylko osoby ze stałym łączem,
> prawda?

Absolutnie nie :) Ale o tym juz napisalam przed chwilka post wczesniej :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228