Serwerek - anonymous

1. Data: 2002-06-07 15:58:25

Temat: Re: Serwerek - anonymous
Od: Wiktor Niesiobedzki <w...@h...ktorego.nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> wrote:
> ALez oczywiscie, ze masz IP :) Kazdy komputer w sieci ma swoj wlasny numer
> IP i juz :) Co najwyzej mozesz miec IP takie wewnatrz firmy, a na zewnatrz
> wszystkie komputerki jakie masz w firmie sa widziane jako jeden komputer -
> ale to nie ma znaczenia, bo ten jeden komputer tez ma swoje IP :) To tak
> gwoli scislosci krotka dygresja na temat IP ;)

Co by dygresje pociagnac dalej, mozliwe sa jeszcze translacje n->m,
wtedy na zewnatrz komputer moze miec niejedno IP :> (W rozsadnym
przedziale czasowym)

Pozdrawiam,

Wiktor Niesiobedzki

1. Data: 2002-06-07 17:37:44

Od: c...@p...onet.pl (Ewa Rymszewicz) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07 cze 2002, w <X...@2...180.128.20>
Monga <m...@n...fm> pisze tak:

>Opisane
>przez Ciebie przypadki nie stanowia zadnego problemu - dla osob z
>modemem przydziela sie pewien dopuszczalny zakres IP - w koncu
>telekomunikacja nie przydziela az tak bardzo przypadkowych IP, zeby nie
>dalo sie z tym zupelnie nic zrobic :) Podobnie w przypadku firmy -
>wszystkie komputerki roznia sie co najwyzej ostatnia czescia numeru IP,
>wiec to tez zaden problem :)
>
>Pozdrawiam,
>Monika

A o tym nie pomyślałam. :-)
Ale toż to strasznie dużo roboty jest - każdemu użytkownikowi będziesz
sprawdzać ten zakres, na którym może siedzieć? (powiedziała ER do osoby
zajmującej się robótkami ;-) )

Pozdrowienia,
ER dywagująca i przekombinowująca ;-) ale z podziwem dla cierpliwości
(Sopot)

1. Data: 2002-06-07 20:36:22

Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A na razie go nie zamykam przeciez :)

Ufff... to dobra wiadomość, bo już myślałam, że ktoś Cię ściga za łamanie
praw autorskich i masz nieprzyjemności. W wydawnictwie, w którym pracuję,
było takie zdarzenie, więc jestem przewrażliwiona (chyba).

| Pozdrawiam,
| Monika (Wroclaw)

Pozdrawiam serdecznie,
Iwona (Wrocław również)

1. Data: 2002-06-07 20:55:23

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl (Ewa Rymszewicz) :

> Ale toż to strasznie dużo roboty jest - każdemu użytkownikowi będziesz
> sprawdzać ten zakres, na którym może siedzieć? (powiedziała ER do osoby
> zajmującej się robótkami ;-) )

No zgadza sie, ze duzo roboty, miedzy innymi dlatego na razie tego nie ma
:)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--