Serweta na okragły stół

1. Data: 2002-11-21 10:26:44

Temat: Serweta na okragły stół
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś wzór na tół okrągły o średnicy 120 cm?? Ja mam zrobić koledze
serwete na taki stół ale mam za maly wzór. I czy ktoś wie ile idzie nici a
takie coś?? barzdo bym prosila o pomoc.

--
Ania

1. Data: 2002-11-21 10:41:41

Temat: Re: Serweta na okragły stół
Od: "Mirosława Z." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy ma to być serweta szydełkowa, na druty czy do haftowania krzyżykami.
Musisz sprecyzować, żeby można Ci pomóc.
Mira Z. (Wrocław)
GG 4241578

1. Data: 2002-11-21 12:17:13

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo nie pomyslałam. Oczywiście na szydełku bo nienawidze
drutow i nie umiem robić n nich serwetek jakiś sweterek jeszcze bym zrobila
ale nic więcej.

--
Ania
Użytkownik Mirosława Z. <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-11-21 16:20:41

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa inspiracja:
http://www.strick-elke.de./Haekelanleitung/Haekeldec
ke/hauptteil_haekeldecke
.html ;
Jest opis ale nie po polsku (szczerze mowiac nic nigdy z takich opisow nie
rozumiem), ale moze to pomysl z tymi kolorami? No i na okragly stol pasuje.
Pozdrawiam
Monika

po imprezie;-)
Jeszcze patchwork