Shape

1. Data: 2002-11-17 11:29:33

Temat: Shape
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam ostatnich 15 numerow Shape - gazety dla kobiet dbajacych o swoj
wyglad, swoje cialo po mniej niz polowie ceny, za 2,50. W Shapie sa
dokladnie przedstawione cwiczenia, wraz z fotkami i radami jak cwiczyc,
kiedy cwiczyc i ile na poszczegolne partie ciala (brzuch, uda, posladki,
piersi) oraz calosciowe treningi, rady zywieniowe oraz recenzje kosmetykow.
Ja w kazdym razie jestem z kupowania tej gazety zadowolona. Wiele z podanych
cwiczen stosuje i efekty sa calkiem widoczne. Tyle reklamy......
Jesli ktos bedzie zainteresowny niech pisze na e-maila, z reszta sie
dogadamy:
a...@p...onet.pl