Shi Lin Tong a kamienie nerkowe

1. Data: 2005-05-23 16:03:26

Temat: Shi Lin Tong a kamienie nerkowe
Od: "N." <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie dotyczące preparatu Shi Lin Tong.
Moja mama ma kamienie nerkowe i chciałabym poradzić się osób, które może czytają
tego posta i używały tego preparatu - czy rzeczywiście jest taki dobry? Czy to
jedynie kwestia nastawienia??
bardzo prosze o podzielenie sie opinia na swoj temat :)

N.

2. Data: 2005-05-23 16:53:09

Temat: Re: Shi Lin Tong a kamienie nerkowe
Od: "pantol" <c...@w...bez_tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "N." <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to
> jedynie kwestia nastawienia??
> bardzo prosze o podzielenie sie opinia na swoj temat :)

Ja "urodziłem już 3 kamyki" za sprawą tego preparatu. Chyba nie działa na
wszystkie rodzaje kamieni. Ja miałem szczawainowo - wapniowe i zadziałał
rewelacyjnie. Niestety ostatnio pojawiły się te tabletki powlekane, które
IMHO są mniej skuteczne niż te niepowlekane.

--
PZDR
Jarek Zawadzki

3. Data: 2005-05-24 12:35:59

Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

N. wrote:
> [...]
> jedynie kwestia nastawienia??
> bardzo prosze o podzielenie sie opinia na swoj temat :)

A co to niby jest?? Więcej danych proszę?

Pozdrawiam
Kuba
jakub.s[at]post.pl
KIELCE
www.e-tour.pl

4. Data: 2005-05-24 19:46:26

Od: "Ewela" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Poczytaj sobie o tych tabletkach tutaj -
http://cmn.pl/index.php?m=page&s=a8o03h5vgoed9yk9e61
zgumjb2e7p7xw&id=3065
Dostępne sa w sklepach zielarskich - dzisiaj kupowałam - 12 zł opakowanie. 5
opakowań starcza na ok. miesiąc. Wszyscy w zielarniach zachwalają ten preparat
chociaż ja jeszcze nic nie moge o nim powiedzieć. Sama dopiero niedawno go
"odkryłam"
Wiem tyle, że nie powinno się preparatu brać razem z antybiotykami. Powinno się
najpierw zrobić badania czy nie ma zakazenia bakteriologicznego - myślę, że u
urologa. Jak będzie jakieś zakażenie trzeba to najpierw wyeliminować żeby mocz
był "czysty". Nie może być żadnego zakażenia bo zakażenie źle wpływa na
kamienie. Trzeba więc to ograniczyć do minimum. Z reguły urolog przepisuje jakiś
dobrany do pacjenta antybiotyk. Jeśli się ma problemy z powracającymi
zakażeniami trzeba ciągle coś zażywać - np Furagin, Nolicin itp. i w
międzyczasie zażywać ziółka chińskiem (po zakończeniu antybiotyku, a
jednocześnie zażywając je z tymi drugimi lekami). Podobno trwa to min. miesiąc.
Czasem dłużej. Nie zaleca się jedzenia ostrych potraw i picia kawy. To tyle co
mogę pomóc. Naprawdę polecam choć leku nie znam - wiem tylko tyle, że ziółka
jeszcze nikomu nie zaszkodziły. gdybym napisała ajkieś błędne informacje to
proszę mnie poprawić - ale tak jak mówię - leku jeszcze nie znam - zresztą
kupiłam go nie dla siebie.

Pozdrawiam
Ewela.

Porozmawiaj z Wege :D
przewlekłe bóle ścięgien palcow rąk - moze ktos pomoże ?
masaż, podręczniki
Implanty kręgosłupa a solarium
Natychmiastowe zapadanie w sen i gwaltowne przebudzenie