Silny ból- kamica - proszę o pomoc

1. Data: 2003-12-23 17:10:04

Temat: Silny ból- kamica - proszę o pomoc
Od: "Jan" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem cztery lata po zabiegu cholecystektomii. Od jakiegoś czasu mam ataki
bólowe. Teraz właściwie od wczoraj mam ciągły ból. Lekarz zalecił mi USG jamy
brzusznej, które dzisiaj mi wykonano.

Wynik:

Brak pęcherzyka żółciowego, stan po cholecystectomii.

Nieznacznie poszerzone wewnątrzwątrobowe drogiżółciowe.

Pżw szeroki - ok.13mm - widoczny od wnęki wątroby do głowy trzustki. W
dystalnej jego części przy ujściu widoczna w jego obrębie nieprawidłowa
struktura wielk. 7mm odp.najpewniej złogowi. Nie można jednak wykluczyć na
podstawie wykonanego badania brodawki Vatera. Proponuje wykonanie ERCP.

Poza tym istotnej patologii w obrębie jamy brzusznej nie stwierdza się.

Lekarz przepisał mi leki: Cholestil, Scopolan (czopki), Spasmolina, które
zażywam. Mimo tego mam silny ból. Zbliżają sie święta i do specjalistycznej
przychodni będę mógł pójść dopiero po świętach.

Proszę o sposoby zmniejszenia bólu. Jak mam postępować?

Jan, lat 49

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl