Skandal

1. Data: 2004-09-02 09:03:31

Temat: Re: Skandal
Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...pl> napisał(a):

> Czytalem pare temu artykul w Polityce na temat edukacji w usa, a to co
> napisalem to autentyk z badan, ktore przeprowadzono w amerykanskich
> szkoalach.

Oświadczenie KC WC CH UJ PZPR
"Socjalistyczna młodzież potrafi wskazać na mapie Białoruś, Ukrainę, Rosję, a
nawet miejsca burżuazyjnego wyzysku jak Tokio czy California.
Czas który kapitalistyczne dzieci poświęcają na naukę projektowania
procesorów, nasze szczęśliwe dzieci robotnicze wykorzystają na zabawę i naukę
geografii - od Uralu aż po Berlin.
Partia nie zmusza ich do takiego wysiłku i czynienia postępów. Nie muszą -
technologia zostanie sprowadzona do bogatych i dostatnich krajów związku
robotniczo-chłopskiego. Nie zapominajmy przy tym, że owoce zostały okupione
cierpieniem burżuazyjnych dzieci - pomóżmy zbudować im wspaniałą, robotniczą
ojczyznę!
Niech żyję młodzieżowy sojusz robotniczy!"

> A to ze cie moj post zaciekawil swiadczy o tym ze chyba byl o tobie
> przyglupie pierdolony

HAU HAU HAU

1. Data: 2004-09-02 09:11:48

Od: "Valéria" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kto mi powie, co sie stalo??
> Bo ta tandeta i niski poziom zatacza coraz szersze kregi i powiem
szczerze -
> za chuja nie zamienilbym sie wiekiem z kimkolwiek kto ma mniej niz 25 lat
> --

doroslo pokolenie tumiwistow

wolnosc, ktora osiagnelismy w 89 przistoczyla sie w rozpasanie

pozdr.
V.

1. Data: 2004-09-02 09:16:00

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 2 Sep 2004 11:11:48 +0200, na pl.sci.psychologia, Valéria napisal(a):

> wolnosc, ktora osiagnelismy w 89 przistoczyla sie w rozpasanie

uuuaaaa.... kocham ten stan! :)

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

1. Data: 2004-09-02 12:40:16

Od: "Danka" <d...@o...educom.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też uważam że ta wiedza młodych jest do d..., to przykre że młodzierz
jest głąbowata

1. Data: 2004-09-02 13:56:01

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka napisał:

> Ja też uważam że ta wiedza młodych jest do d..., to przykre że młodzierz
> jest głąbowata

Hm...

--
GABi

1. Data: 2004-09-02 13:56:27

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz
> Miales kiedys raz do czynienia ze slowem "zart" albo "dowcip" kurwa?

Dowcip? To synonim globulki?

1. Data: 2004-09-03 07:02:23

Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości