Skierowanie na rezonans magnetyczny?

1. Data: 2008-04-16 18:22:55

Temat: Skierowanie na rezonans magnetyczny?
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
chce isc na rezonans najlepiej do szpitala, ktory swiadczy ta usluge
przez NFZ.
Co musze zrobic?

2. Data: 2008-04-16 21:39:03

Temat: Re: Skierowanie na rezonans magnetyczny?
Od: "lek. Arek" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 20:22, p...@i...pl wrote:
> Witam
> chce isc na rezonans najlepiej do szpitala, ktory swiadczy ta usluge
> przez NFZ.
> Co musze zrobic?

Pytanie - po co chcesz iść na Rezonans?

3. Data: 2008-04-17 08:49:52

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 23:39, "lek. Arek" <a...@m...pl> wrote:

> Pytanie - po co chcesz iść na Rezonans?

Chce wykluczyc jedna rzecz.

4. Data: 2008-04-17 20:53:57

Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik < > napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> Pytanie - po co chcesz iść na Rezonans?

Chce wykluczyc jedna rzecz.

-------

To zgłoś się do lekarza POZ. Ten, jeśli będzie widział wskazania, da Ci
skierowanie do specjalisty od jednej rzeczy, a ten, jeśli uzna za stosowne,
da skierowanie na badanie obrazowe albo do szpitala gdzie będzie taka
możliwość. Wszystko może potrwać kilka miesięcy.

Druga możliwość- wg mnie dużo bardziej skuteczna i szybsza- to pójście do
specjalisty prywatnie i po ewentualnym uzyskaniu skierowania, wykonanie NMR
odpłatnie.

Pozdrawiam
regen

czy jest jakies cwiczenie ktorym moglbym sprawdzic stan swojego ukladu nerwowego?
Zapalenie płuc
Przebarwienie skóry (myszka)
Odzież medyczna - fartuszki - http://www.fartuszki-dan usia.pl
Jak skutecznie nawilżyć śluzówkę gardła