Skład Vita-miner

11. Data: 2008-01-09 19:06:21

Temat: Re: Skład Vita-miner
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica wrote:

> Obecnie wydaje 30gr dziennie, straszna kupa kasy, niestety za ta kwotę
> nie skompletuje sobie samodzielnego zestawu, a mulitivitamina działa,
> testowałem na sobie, faktem jest że muszę dorzucić do tego osobno magnez
> (kolejne 30gr)

no ja mam podobne wydatki, znaczy u mnie to coś ponad złotówkę - dochodzi
oprócz magnezu cynk i B complex. Zamiast multiwitaminy piję soki owocowe z
odpowiednimi witaminami, do tego dobra woda mineralna (dużo trenuję to dużo
piję), zaś pierwiastki śladowe z preparatu multisal. Też trochę tam jest
namieszane, np miedź razem z cynkiem, no ale da się przeżyć.

Co do tego że multiwitamina działa, pewnie miałeś niedobór któregoś z
pierwiastków albo witamin i akurat to się przyswoiło :D

--
www.vegie.pl

12. Data: 2008-01-09 19:24:08

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:
> [...]
> oprócz magnezu cynk i B complex. Zamiast multiwitaminy piję soki owocowe z

Czyż soki owocowe nie niszczą wątroby? ;)

Dokładnie

--
Blog: http://blog.stalica.info

13. Data: 2008-01-09 21:23:02

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica wrote:

> Czyż soki owocowe nie niszczą wątroby? ;)

pierwsze słyszę. Znaczy pewnie i jakiś tam wpływ mają, zwłaszcza gdy są z
dodatkami syntetycznymi + cukier. Zęby dość mocno mogą zniszczyć jak są
kwaśne i słodzone.

--
www.vegie.pl

14. Data: 2008-01-09 22:26:23

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> pierwsze słyszę. Znaczy pewnie i jakiś tam wpływ mają, zwłaszcza gdy są z
> dodatkami syntetycznymi + cukier. Zęby dość mocno mogą zniszczyć jak są
> kwaśne i słodzone.

Czytałem kiedyś jedno opracowanie, że problemem w nich jest cukier
fruktuzowy i jednoczesny brak błonnika. Zarzyna wątrobę podobno jak
alkohol i podobno zaburza poziom insuliny w organiźmie, a od tego tyją
co po niektórzy :)

--
Blog: http://blog.stalica.info

15. Data: 2008-01-09 23:31:41

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica wrote:

> [...]
> fruktuzowy i jednoczesny brak błonnika. Zarzyna wątrobę podobno jak
> alkohol i podobno zaburza poziom insuliny w organiźmie, a od tego tyją

no właśnie czytam skład, cukry 8.1 g, błonnik 1.6 g - fakt że to marchewkowy
to dość słodki, ale bez cukru nie mogę dostać :(

no trudno, najwyżej będzie mnie wątroba rypać na starość :D

--
www.vegie.pl

16. Data: 2008-01-10 19:00:58

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica pisze:
> Znalazłem, ale nie kompletne:
> Witamina E,- 6,60 mg (66,6%)
> Witamina B1, - 1,01mg (72,14%)
> Witamina B2,- 1,27mg (79,13%)
> Witamina B6, - 1,44 mg (72,00%)
> Kwas foliowy, - 260,00 u g (130%)
> Niacyna, - 11,80 mg (65,55%)
> Pantotenian wapnia,- 6,77 mg (113,06%) -> a wapnia ile?!?
> Witamina C, - 39,60 mg (66 %)
> Witamina B12, - 0,80 u g (80%)
> Biotyna, 100,00 u g (66,67%)
> Rutyna, 1,00 mg Żelazo, - 9,92 mg (70,83%)
> Cynk, - 10,60 mg (70,67%)
> Jod, -100,00 u g (66,67%)

Kupiłem, to się podzielę:
Magnez - 0,13mg (0,04%)
Wapń - 0,62mg (0,08%)

A więc mieli co ukrywać sprzedawcy...

--
Blog: http://blog.stalica.info

Bol kregoslupa szyjnego
Odchudzanie - dziwne reakcje
bez recepty, na obrzęki przed okresem
Zmęczenie wieczorne i niska temp. ciała?????
Szukam dobrego laryngologa - Warszawa Ochota