Skladki zdrowotne - ubezpieczyc sie prywatnie czy standardowo?

1. Data: 2006-05-02 13:11:28

Temat: Skladki zdrowotne - ubezpieczyc sie prywatnie czy standardowo?
Od: Roman.B <R...@o...ona.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem bezrobotny odkad istnieje, pracy na oczy nie widzialem, zus,
podatki, skladki - zero pojecia..
tak za kilka lat pewnie zacznie czlek chorowac i mysle jakby nie wydac
majatku (ktorego w dodatku nie mam ;o) na leczenie

z tgo co widze mam do wyboru albo standardowe dobrowolne ubezpieczenie
zdrowotne
albo prywatnie - znalazlem np cos ala Lux Med, gdzie za 3000 rocznie
mozna jakos przezyc - co w dodatku wynosi prawie tyle samo co suma
skladek na kasy chorych

co byscie polecili w mej sytuacji - nie przewiduje zadnych konkretnych
chorob bo zdrowo zyje + zero uzywek - wiec pewnie grozi mi co najwyzej
moze jaska, rak i wypadki...

z gory dziekuje za ewentualne odp
pozdro
roman

2. Data: 2006-05-02 16:05:40

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem bezrobotny odkad istnieje, pracy na oczy nie widzialem, zus,
> podatki, skladki - zero pojecia..

a jak to mozliwe?

urzad pracy placi skladki tylko trzeba sie zapisac.
p.

3. Data: 2006-05-02 17:07:39

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> a jak to mozliwe?
>
> urzad pracy placi skladki tylko trzeba sie zapisac.
> p.

Tym, którzy pracowali i zarejestrowali się do 7 dni po rozwiązaniu
stosunku pracy.

--
Kaja

4. Data: 2006-05-02 18:18:54

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym, którzy pracowali i zarejestrowali się do 7 dni po rozwiązaniu
> stosunku pracy.

no tak ,mozliwe ze 7 dni a co z absolwentami szkol srednich ?ktorzy
nigdy nie pracowali ? a chca sie zarejestrowac w PUP ?
p.

5. Data: 2006-05-02 19:06:41

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> no tak ,mozliwe ze 7 dni a co z absolwentami szkol srednich ?ktorzy
> nigdy nie pracowali ? a chca sie zarejestrowac w PUP ?

Trzeba by zajrzeć do odpowiednich przepisow. Zdaje się, że także jest
określony ścisly termin zarejestrowania po zakończeniu nauki.

--
Kaja

EU Medicine and Medical Products via mail Order to Poland
Skórka z kota
usuwanie blizn i przebarwień potrądzikowych
Bol plecow po lewej stronie
ALERGIA U DZIECI