Sklep niteczka

1. Data: 2004-10-20 17:22:08

Temat: Sklep niteczka
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dzisiaj otrzymałam próbki ze sklepu internetowego Niteczka i jestem
zachwycona najlepiej bym wykupiła połowę sklepu. Moim odkryciem jest nitka
Elza która jest przeznaczona na stroje kąpielowe bo nie nasiąka wodą. A
wszystkie nitki fantazy , susi są wręcz odlotowe aż same się proszą żeby z
nich coś wyczarować. Pewnie nie mają zbyt dużej oferty kolorystycznej ale ze
wzgledu na to że mieszkam w małej miejscowości to dla mnie rewelacja !!!
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-10-20 18:10:05

Temat: Re: Sklep niteczka
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie tez brdzo podoba sie oferta niteczki. jednak ostatnio dlugo trzeba czekac
na probki - az wrecz sie o nie upominac, a teraz od niecalych 2 tyg. czekam na
zamowiona pzresylke włóczek :((( pomijam to, ze niektore wloczki, ktore sa w
ofercie sa niedostepne. np. zamowilam ostatnio wloczke Cotton Tango i okazalo
sie, ze bedzie dopiero na wiosne :) ostatecznie tango zamowilam w www.wloczki.
pl.
jesli chodzi o włóczki na stroje kapielowe to podobna do elzy jest tez meltem.
zrobilam z niej stroj na szydelku, ale go sprulam, bo wyszedl za gruby. czekam
do nastepnego lata, moze wtedy zrobie go na drutach.

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-20 18:11:40

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> [...]
> zachwycona najlepiej bym wykupiła połowę sklepu. Moim odkryciem jest nitka
> Elza która jest przeznaczona na stroje kąpielowe bo nie nasiąka wodą.
O !...
Zaciekawilas mnie, weszlam do sklepu po probki i tu... zaskoczenie, ze
musze formularz wypelniac kilka razy, bo tylko w jednym daja 3 probki.
Nie mozna tak, aby przyslali wszystkie, co maja ?!?!?

W jakeijs pasmanterii netowej tak chyba bylo (w jakiej ?)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-10-20 18:19:57

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zaciekawilas mnie, weszlam do sklepu po probki i tu... zaskoczenie, ze
>musze formularz wypelniac kilka razy, bo tylko w jednym daja 3 probki.
>Nie mozna tak, aby przyslali wszystkie, co maja ?!?!?

jak napiszesz maila do niteczki i poprosisz o wiecej probek, to dostaniesz.

1. Data: 2004-10-21 09:59:04

Od: "w4j" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatecznie tango zamowilam w www.wloczki.pl

A w tym sklepie na zamówienie czeka się... no, właściwie się nie czeka! Bo
złożone we wtorek właśnie do mnie dojechało...!
Pozdrowienia,
- Wiesia

dopisek do poprzediego postu
pozdrowienia