Skorki w daliach?

11. Data: 2017-08-16 21:45:26

Temat: Re: Skorki w daliach?
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2017 21:12, Dirko pisze:

> Hejka. Warto przy tej okazji odróżniać złośliwości, których prawienie podobno
> cechuje ludzi inteligentnych od chamstwa.

Obelgi - to argumenty tych, którzy nie mają argumentów.
(Jean-Jacques Rousseau)

Hejka!

12. Data: 2017-08-16 22:17:05

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2017 20:17, i...@g...pl pisze:

> Ano cóż. Takie j...e egzemplarze też nosić musi nasza wspólna Ziemia :-(

Powiedziała co wiedziała rozprawiaczka o używaniu psów do mordów,
na umiłowanym tu wątku "Jak się pozbyć kretów".

13. Data: 2017-08-16 23:13:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 16 sierpnia 2017 22:17:49 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> Powiedziała co wiedziała rozprawiaczka o używaniu psów do mordów,
> na umiłowanym tu wątku "Jak się pozbyć kretów".

Pies jest pies. Kopie dziury. Nie kontroluję, co aktualnie wykopuje na dostępnym mu
hektarze gruntu - ja mam co robić gdzie indziej w tym czasie.

Upał
Kapanie na borówki
nie taki diabeł straszny
Co to za roślina?