nie taki diabeł straszny

1. Data: 2017-07-20 19:13:51

Temat: nie taki diabeł straszny
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. W ubiegłą sobotę wieczorem opryskałem ogórki zaś w niedzielny
poranek złodziej je beszczelnie zerwał i ukradł.
O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów żeby
ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.
A mówią, że pestycydy są szkodliwe.;-)
Pozdrawiam wątpliwie Ja...cki

2. Data: 2017-07-20 20:20:08

Temat: Re: nie taki diabeł straszny
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-20 o 19:13, Dirko pisze:
> [...]
> O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów
> żeby ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

A ile tych ogórków można zjeść na zakąskę?
I to raczek po zakwaszeniu.
Może na handel.
Podobnie jak ci co ukradli ciężarówkę wódki.
Policjant się pyta:
Co zrobiliście z taką ilością wódki?.
Sprzedaliśmy.
A co zrobiliście z pieniędzmi?
Przepiliśmy.

---
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
AVG.
http://www.avg.com

3. Data: 2017-07-20 20:24:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> [...]
> O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów żeby
> ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

Może zakisili?

--
Jarek

4. Data: 2017-07-20 23:34:45

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 lipca 2017 19:13:55 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
> O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów żeby
> ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

Mysle ze pestycyd był wybrakowany ;)
Nastepnym razem mieszaj go z laxigenem.

5. Data: 2017-07-21 08:37:20

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 lipca 2017 23:34:46 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> Mysle ze pestycyd był wybrakowany ;)
> Nastepnym razem mieszaj go z laxigenem.

Zamiast pestycydem zdałoby się opryskać złodziejocydem...

L.

6. Data: 2017-07-21 12:06:36

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2017 19:13, Dirko pisze:

> Hejka.
> A mówią, że pestycydy są szkodliwe.;-)

Tak mówią tylko lewaki. Prawdziwe Polaki mają pestycydy
w dupie i mówią: lać, lać, lać pestycydy, alleluja i do
przodu! Hejka!

7. Data: 2017-07-22 22:33:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> Prawdziwe Polaki mają pestycydy
> w dupie i mówią: lać, lać, lać pestycydy, alleluja i do
> przodu! Hejka!

Hejka.Lay Lady Lay
Pozdrawiam melodyjnie Ja...cki

8. Data: 2017-07-23 22:56:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2017 o 19:13, Dirko pisze:
> [...]
> O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów
> żeby ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

Może złodziej był przyjezdny, przecież mamy sezon ogórkowy.

Ewa

9. Data: 2017-07-24 09:02:22

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może złodziej był przyjezdny, przecież mamy sezon ogórkowy.

Hejka. To na złodzieja przyjezdnego pestycydy nie działają?
Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki

10. Data: 2017-07-24 09:31:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2017 o 09:02, Dirko pisze:

> Hejka. To na złodzieja przyjezdnego pestycydy nie działają?

Działają, ale może nie być o tym słychać w okolicy.

Ewa

Co to za roślina?
Ratunku, chcą mnie zrandapować
kaczkobator