Skrócenie kończyny

1. Data: 2002-12-02 21:23:51

Temat: Skrócenie kończyny
Od: "Machoek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem nowy na grupce, a znalazłem się tutaj szukając odpowiedzi na
nurtujące mnie pytania.
Może wy mi pomożecie...

Od długiego już czasu mam problem z prawą nogą. Jest to niedowład stopy oraz
skrócenie tejże kończyny o ok. 3 cm (+ 1-2 cm spowodawane przykurczem stawie
kolanowym). Przeszedłem już wiele zabiegów, ale nie przyniosły one
spodziwanych rezultatów, a ostatni nawet raczej wpłynął bardziej negatywnie
niż pozytywnie (stąd ten przykurcz).
Postanowiłem zmienić sobie lekarza, bo uważam, że on się właściwie nie zna
na rzeczy.
Może znacie jakiś podobny przypadek i lekarzy, którzy specjalizują się w tej
dziedzinie. Oczywiście z dowolnego miejsca w Polsce.
A moze znacie jakieś strony związane z tym tematem?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc!

### e-mail: m...@p...onet.pl ###GG: 910167
### http://www.machoek.republika.pl
### http://www.domekmarksewo.republika.pl

2. Data: 2002-12-05 23:58:48

Temat: Re: Skrócenie kończyny
Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Machoek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolanowym). Przeszedłem już wiele zabiegów, ale nie przyniosły one
> spodziwanych rezultatów, a ostatni nawet raczej wpłynął bardziej

Napisz jakie to były zabiegi (a szczególnie ten ostatni) i gdzie się
leczyłeś (jakiś szpital). Oprócz tego ile masz lat (czy chodzi o ortopedię
dziecięcą czy raczej dla dorosłych).
Natomiast tak ogólnie rzecz biorąc to IMHO chyba najlepsza ortopedia jest w
Poznaniu.

Życzę zdrowia, Łukasz

> [...]
tej
> dziedzinie. Oczywiście z dowolnego miejsca w Polsce.
> A moze znacie jakieś strony związane z tym tematem?

frustracja
Medycyna niekonwencjonalna - szukam informacji
bole glowy (zatoki?)
tombak
Zabieg wędzidełka