Skrzywienie kregosłupa - specjalista?

1. Data: 2004-08-07 17:22:42

Temat: Skrzywienie kregosłupa - specjalista?
Od: "Marek Nazzal" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Do jakiego specjalisty należy się zgłosić w celu określenia czy (a
raczej jak spore) mam skrzywienie kregosłupa, i zlecić ew. program
rehabilitacyjny?

Pozdrawiam,
-Marek

2. Data: 2004-08-07 17:55:07

Temat: Re: Skrzywienie kregosłupa - specjalista?
Od: "Julka" <!!!!!!!@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Nazzal" <p...@l...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
>
> Do jakiego specjalisty należy się zgłosić w celu określenia czy (a
> raczej jak spore) mam skrzywienie kregosłupa, i zlecić ew. program

Idź do lekarza bo skierowanie na rtg, potem ze zdjęciem do dobrego
specjalisty od rehabilitacji ze specjalizacją z medycyny manualnej / tylko z
dyplomem /. Ja zwiedziłam kilku ortopedów i tylko zmarnowałam czas i
pieniądze. Kazali mi zmieniać zawód / uczę w-fu / i mówili,że już bedę
cierpieć do końca życia. Nie potrafili mi pomóc a nawet chcieli wkładać
druty w kręgosłup. Teraz normalnie funkcjonuję i pracuję. Pojawiam sie raz
na pół roku u mojego rehabilitana . A na ortopedów ma alergię.

Pzdr. Julka

3. Data: 2004-08-07 17:58:20

Od: "Marek Nazzal" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

Ja napewno nie mam takiego skrzywienia które by wpłyneło na mój tryb
życia - jedynie 'kosmetycznie' mi to przeszkadza. Mam zresztą obu
rodziców lekarzy i oboje mi mówili, że jest to minimalne skrzywienie
(niestety nie ma ich teraz w domu, dlatego zadałem swoje pytanie na
tej grupie :) ).

Skierowanie na RTG załatwie sobie dziś od taty i jeszcze jutro zrobie
:)

Dzięki jeszcze raz za pomoc.

4. Data: 2004-08-07 18:56:20

Od: "Marek Nazzal" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

A o ile jesteś z Warszawy, to jesteś w stanie polecić mi jakiegoś
specjalistę od rehabilitacji?

5. Data: 2004-08-08 09:34:12

Od: "Julka" <!!!!!!!@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Nazzal" <p...@l...pl> napisał w wiadomości
pl...
> A o ile jesteś z Warszawy, to jesteś w stanie polecić mi jakiegoś
> specjalistę od rehabilitacji?

Wysyłam Ci namiary na priva
Julka

6. Data: 2004-08-08 12:35:08

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marek Nazzal" <p...@l...pl> napisał w wiadomości
pl...

> Mądrze powiedzialas - specjalisty terapi manualnej!! Sama korektywa, jak sie
okazuje, niewiele pomoze bez dobrego przygotowania manualnego :-) brawo!! No i
zadnej terapii bez porzadnie zrobionego rtg, a w wielu pracowniach robia byle
jak (na lezaco)
Pzdr. dino

7. Data: 2004-08-09 15:58:11

Od: "Michał" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czeka Cie przeszczep kregoslupa (a raczej calego tulowia). Musisz znalezc
dawce. Operacja wyglada tak - odcinaja ci rece, nogi i glowe i wkladaja na
kilka godzin do galaretki truskawkowej. Nastepnie przytwierdzja w/w narzady
do tulowia dawcy (ktory ma prosty kregoslup). Po trzech dniach wychodzisz ze
szpitala i jestej jak nowy.

powiększone WĘZŁY CHŁONNE-zawsze groźne??
Choroba mieszka włosowego???
drożdżyca a ciaża
wpływ leków na miesiączkę
Prosze o pomoc